Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gamle content på nyt site

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.
Jeg har brug for jeres hjælp.
Jeg har en masse content liggende på min computer, der tidligere har været brugt på et nu lukket site.

Kan jeg bruge alt min content, på et nyt website?

Hvis ja, tak for hjælpen.
hvis nej, har i nogen kreative idéer til hvordan jeg kan udnytte værdien af det tidligere materiale?

God søndag.

Mvh Nikolaj Andersen 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  CBM MARKETING Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nikolaj! 

Jeg antager at du spørger fordi du vil vide om google vil straffe dig for at bruge det indhold igen. 

Den sidde der er lukket, eksisterer den stadig, eller er den helt nede?

Jeg har tidligere undersøgt hvorvidt google havde et arkiv for deres sider, sådan at de kunne detektere duplicate content på tværs af lukkede sider, og jeg kom ikke frem til andet end min egen rationalisering:

Det hænder ofte at store virksomheder skifter domæne, og også at de skifter navn eller slår sig sammen med andre.I disse tilfælde må der være gentagelser af en stor mængde tekst, med mindre man skriver helt nyt materiale. Hvis det drejer sig om 1000 blog indlæg, så er jeg ikke sikker på om man får skrevet det om ;) 

Derfor mener jeg ikke der kan ske noget ved at bruge indholdet igen, så længe det ikke ligger andre steder på nettet

Jeg har selv prøvet at lukke et site, hvorefter jeg brugte alt indholdet på et nyt site. Siden har ikke båret præg af nogen form for straf. 

Mvh

Christian B. Møller

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)