Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 5000 kr billigt for at få lavet webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået et tilbud på at få lavet en webshop - det lyder på 5000 kr. Det er en kammerat der kommer med tilbuddet, så jeg er 100 % sikker på at alt er med i webshoppen.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alt? - Oprettelse af varer, varetekster, SEO, kategorier, kategoritekster, blog, blog-tekster. Logodesign? - Generelt design (ikke konstruktion)

Det er svært at svare på. Er 200.000 billigt for en bil? Eller 1.000.000 er det billigt for et hus? (Tror mange vil sige, det kommer an på.................)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønning:

Jeg har fået et tilbud på at få lavet en webshop - det lyder på 5000 kr. Det er en kammerat der kommer med tilbuddet, så jeg er 100 % sikker på at alt er med i webshoppen.

5.000 er i den absolut laveste ende og også der, hvor man skal passe lidt på. Hvis det er en du kender, kan det jo dog være, du har fået det billigere af den ene eller anden grund.

Men det kommer også an på dine forventninger. Hvis du kun forventer opsætning af CMS og installering af tema samt let tilpasning, så passer det meget godt. Det er bare yderst begrænset, hvad du kan regne med ud over dette. Det kan dog også være en udmærket start.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads, jeg ved det er utrolig svært at smide mange penge i et projekt når man ikke er sikker på om det holder. Men lige når det kommer til webshops er det ekstrem vigtigt at alt kører fuldstændig, derudover afspejler sidens design hvor meget salg du får (conversions). Derfor vil jeg råde dig til at bruge nogle flere penge og finde et mere anerkendt bureau, som har resultater og kan vejlede dig til hvad du skal vælge og hvad du skal have med på din side. 

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja.. Det er jo an på meget - altså jeg har lige et par sider langt under den pris, men det var for at få opdateret mine referencer - og man må sige kunderne har været glade for forløbet hele vejen igennem - vi har i hvertfald fået en del pr efterfølgende og en del nye kunder på baggrund af vores arbejde og service, så om folk tager 1500 eller 20.000 syntes jeg ikke afspejler kvaliteten altid. Så få det du føler for, men lad vær med at gå ud og smid 20.000 efter en shop, hvor du måske er i tvivl om afsætningsmuligheder - så hellere få noget billigere og så byg en kæmpe side når du ved det giver penge ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)