Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reparation af ipad/iphone

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Hvad ville være et godt tilbud for jer på reparation af ipad/iphone, hvis skærmen var gået i stykker. Er priser fra 700 kr okay.

Og ville i benytte denne service hvis man tilbød og sende emballage til indpakning og forsendelse med porto betalt, til jer så i kunne sende Ipad/iphone til reparation selvfølgelig med forsikring mod mer betaling af fragt??

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg, ydmygt, foreslå at du søger på en af de ca. 2000 onlinebutikker der skifter glasset på sådan en fætter. - Så får du nok en god idé om, hvad en OK pris er.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

700 kr. lyder af mange penge... eller det kommer an på hvilke modeller du mener...

er ikke inde i ipad... men en iphone 4s kan man her i byen få skiftet for 450 mens man venter...

MEN jeg ved også godt hvad delene koster... og køber man kvalitets skærme så kan det ikek gøres for den pris... jeg giver fx 35 usd for en skærm. jeg kan finde dem langt langt billigere men til gengæld er det ved en jeg stoler på som skaffer dem i den bedste kvalitet!

så hvis det er fx en 4s du vil skifte for 700 kr. skal kvaliteten være i top og lidt til... men igen så er det der problem at alle der skifter dem altid siger deres er verdens bedste grade a+ og lidt til kvalitet:)

med andre ord... man behøver ikke være billigst men bedst!

men hvordan skal man lige vise verden det når der er så mange tilbud indenfor den branche der er meget billigere og selv siger de er bedst?

jeg gør ikke selv ret meget i reparation for andre end mig selv... simpelthen fordi jeg mener konkurrencen er for hård til at der kan tjenes penge på det...

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)