Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af Ralph Lauren t-shirts

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 19:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Ravn:

Jacob Bager:
Vores leverandør henter dem direkte fra producente, så vi er sikre på, at det ikke er kopi vare vi får. 

Tror du virkelig selv på den røver historie? man handler normalt ikke med producenten men med deres agent i det respektive land.   I øvrigt går jeg ud fra at du mener Ralph Lauren og ikke Ralph Lauersen! 

Lad os høre hvor din leverandør kommer fra.

Hilsen

Ravn 

Ægte Ralph Lauren får man slet ikke på den måde - Ren røverhistorie rent ud sagt - Den der køber kan jo bare checke med Ralph Lauran i Danmark om trøjerne er ægte og fortælle hvor de kommer fra - hvis I tror fuldt på den, er det jo uden risiko både for den der skaffer varen og den der vil sælge den -  http://global.ralphlauren.com/worldofralphlauren/dk  

vh John H

Når det kommer til de dyre mærker er de altid meget opmærksomme på at der ikke bliver solgt kopier da der bliver solgt mange kopier af disse mærker. Samtidig er det en offentlig hemmelighed at hvis man sender varerne til Ralph Lauren Danmark 10/10 gange sige at varen er fake. I vores tilfælde har vi gjort det samme. Agenten/distributøren i DK kontaktede os og vi tilbød at sende ham prøver af vores poloer. Ganske rigtig - hans svar var at de var kopier. Han vidste dog ikke at vi havde købt 3 poloer i en butik som han selv havde solgt til og sendt dem til ham. Ergo påstod han så at hans egne poloer var kopier. Da vi forelagde ham dette hørte vi ikke mere fra ham omkring vores varer. 

Alle vores mærker: RL, Hugo Boss, Moncler, Fred Perry, Nike, Canada Goose, Tommy Hilfiger mm kommer fra Italien og Tyskland og kommer med dokumentation.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder korrekt nok - men det er så ikke i 10 stk og fra Kina jo 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 16:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil selvfølgelig ikke købe fake varer, og kan godt forstå hvis jeg skal op i antal af varer før jeg kan købe noget :)

Men jeg stadig ikke fundet en leverandør, så hvis der er noget må i endelig skrive :)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 17:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bumper lige i håb om de rigtige ser den ;)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 17:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor


Skriv til mig på info@cleverdeal.dk, så kan vi tage en dialog derinde fremfor her. 

Jeg kan med garanti skaffe dig 100 % originale Ralph Lauren tøj. 

Lad mig lige høre fra dig. 

Med venlig hilsen

Jacob Bager

CleverDeal.dk , Ejer

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra vildbjerg
Tilmeldt 3. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Fra  kings trading Skrevet kl. 06:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med dig. jeg har et større parti blandet tøj. t-shirts, polo`s og skjorter. blandet mellem john galliano og ralph lauren. sælges med papire. kontakt mig hvis du skulle være intresseret. omah-herning@live.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

trådstarter vær opmærsom på - at der sælges masser fakes - også originale - og der er ikke papirer som sådan - det udsteder RL ikke - og de som har fake LR har også fake papir

Det er lidt som - kan man fake et rolex ur -så det ligner pænt, så kan man nok også fake et papir

Jeg kender intet til de som tilbyder her - men pas på - det er DIT ansvar alene, at det er originale du sælger

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 17:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må igen igen igen klaske mig på låret af grin over alle dem som da lige kan skaffe Polo Ralph Lauren og rigtig mange andre mærker.
Det er bare ikke korrekt.

Vi er autoriserede forhandler af Polo Ralph Lauren, Hugo Boss, Hilfiger, Armani, Parajumpers osv. og newsflash, ingen absolut ingen af dem udsteder nogen former for dokumentation. Hvad i alverden skulle de dog gøre det for.

Produkterne, og her taler vi om Polo Ralph Lauren bliver indkøbt på skandinavisk basis i Stockholm og ingen andre steder. Der er ingen små agenter i danmark som sælger disse med mindre de paralleimporterer dem fra et underligt sted og her er de ganske sikkert kopier.

Til information kan jeg fortælle at hvis Polo Ralph Lauren opdager urent trav, kopier eller Facebooksider eller webshops de ikke selv har givet tilladelse til at måtte sælge deres produkter, ja så ryger sagen til Belgien hvor de har en gruppe der tager sig kærligt af dette.

Hold jer til de officielle brands, som meget ofte selv har disturbitionen, eller i få tilfælde en agent i landet, f.eks. Parajumpers som sælges gennem Balling Brands.

Hvis man er usikker kan man næsten altid gå på brandets hjemmeside og se hvem der har salget i et land. 

Man kan somme tider finde små restpartier som udbydes, men her er det typisk styles som er udgået fra en forhandler og sælges billigt ud af bagdøren. Her skal man som forhandler bare være klar over at visse leverandører ikke vil finde sig i dette, og man kan risikerer at miste forhandlingen af et bestemt produkt.

Tilmeldt 3. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Køre i stadig forretningen?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)