Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lydfil til tekst

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kender et program som via Command Line kan tage en lydfil og returnerer talen som tekst.

Systemet skal kunne forstå dansk og engelsk, skal kunne konverterer mange filer hver dag og optagelser op til et par timer.

Så løsninger som f.eks. google speech-api duer ikke da der er begrænsning på længde, samt antal filer per dag.

Det betyder ikke noget om det kører på Windows eller Linux. Eller om det er en ekstern service.

Dog skal det være til at betale for hvis det er en kommerciel løsning.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Er der virkelig ikke noget, hvis du søger på nettet? Prøv evt. eksperten.dk - her sidder mange dygtige mennesker, hvor én måske kan hjælpe.

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Et fællesskab som Amino drejer sig jo netop om erfaringer, og ikke om hvem som er bedst til at google. Eller bør gøre i hvert fald.

Jeg er medlem af eksperten.dk på 13 år, men syntes ikke jeg har fået mange brugbare svar når det kom ud over niveauet med at spørge til simple kodefejl/anbefalinger.

Jeg har naturligvis google, søgt og testet inden jeg oprettede mit spørgsmål, men ingen systemer har kunnet dække mit behov. Enten kan systemerne kun genkende dictionary (kommandoer) og ikke freeform som der er behov for, og så er der meget lidt som forstår dansk.

Google Speech API kan kun gennemlæse ca. 10 sekunder og kan ikke klare samtaler. www.ispeech.com, kan ikke klare freeform og ikke samtaler. Der findes flere programmer som kan bruges til at forstå kommandoer, men de få som kan forstå tale/diktat er ikke beregnet til at læse filer ind og derved heller ikke command line.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sylvester. Det var nu ikke for at insinuere, at du ikke havde googlet først. Det undrede mig bare, for jeg fik mange hits, og du har så åbenbart været igennem dem. Jeg har gode erfaringer på www.eksperten.dk, men det drejer sig nok om, hvilket områder, man spørger til, om der lige sidder nogen med ekspertisen. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig yderligere end at foreslå dig at søge direkte inde på de store elektronik- og HiFi-firmaers sider og se, om de skulle have noget. Men det har du sikkert også allerede prøvet. God jagt!

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak. Jeg søger videre. Men måske er teknologien bare ikke klar på dansk endnu. :)

I hvert fald til en pris som kan betales.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sylvester Nielsen:

Jo tak. Jeg søger videre. Men måske er teknologien bare ikke klar på dansk endnu. :)

I hvert fald til en pris som kan betales.

Hvad med brug af studerende? el lign?
Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om ca. 5000 små lydfiler per dag, så det er ikke en mulighed. Det skal også køre mere eller mindre realtime. Men tilgengæld må der gerne være små fejl/ord den ikke forstår.

I sidste ende skal det bruges til at søge efter ord som er sagt i telefonsamtaler. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)