Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankoverførsel til Dubai, tager det 5 dage

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Købehavn
Tilmeldt 17. Apr 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Vores firma skal til at overføre et større beløb til Dubai. Jeg har hørt at bankerne er åbne lørdage og søndage!

Mit spørgsmål er således kan man så overføre fredag og forvente at firmaet i Dubai modtager betaling lørdag eller søndag? Eller skal man forvente at de er på kundens konto efter 5 dage?

Jeg har nemlig hørt at det går meget langsomt til de arabiske lande!

Håber på at jeg kan få få lidt hjælp.

God weekend til jer alle:)

Tilmeldt 7. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overført penge den anden vej og de var på kontoen næste arbejdsdag. Dog nok ikke et beløb i den størrelsesorden som jeres firma og jeg vil mene, at de tidligst kan gå ind en søndag, da lørdags åbent er en ekstra kundeservice

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager normalt mindst 2 internationale bankdage før modtager har en alminelig overførsel.

Du kan dog også lave en ekspres overførsel, men det koster naturligvis ekstra

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager 2-3 bankdage at lave udlandsoverførsler, og hvis du overfører fredag efter deadline, som ligger ved 13-14-tiden, så ekspederes overførslen først mandag, og vil altså kunne ses på modtagerens konto onsdag eller torsdag.

Derudover kan der være forsinkelser pga. diverse hvidvaskningslove der er forskellige fra land til land. På et tidspunkt fik jeg overført et større beløb herned til Indonesien, og da pengene ikke kom smuttede jeg i min bank hernede, og der skulle jeg udfylde et stykke papir omkring hvor pengene kom fra og hvad de skulle bruges til, og derefter blev de frigivet.

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med Thomas, vil dog tilføje husk at sende pengene i AED, ellers tager det minimum 1 dag ekstra for banken veksler dem til AED.
Det er standart i næsten alle UAE banken.
Men spørg evt. Modtageren om de har en konto i det valuta du sender. Så spare du tiden.
NB. I UAE er fredag og Lørdag det samme som lørdag og søndag i Danmark. Mange banker har dog åben begge dage, men penge går typisk ikke ind, de tæller altså ikke som bank dage.

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra Købehavn
Tilmeldt 17. Apr 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Hvis man sender i Euro betyder det så at man skal vente yderligere da de skal veksles til AED? Dvs der forefindes kontier i us og euro?

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvis modtageren ikke har en valuta konto i Euro, så tager minimum en dag mere. Men sender du fra DK til UAE så send enten i DKK eller AED, så pengene kun skal veksles engang.

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)