Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er ved at få en ny responsiv hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er igang med at få en ny hjemmeside i responsivt design hos Danaweb. De melder ud at det ikke kan lade sig gøre at få en side hvor der kan laves en 'mouse over pop-up' Skal jeg acceptere det??

Udtalelse på mail..:

''Det er dog desværre ikke muligt, og lave mouseover popup.''

Skal jeg lade mig spise mig af med det?

Mvh Claus Lundby, City-driver.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Det afhænger meget af hvad I har aftalt på forhånd. Hvis du ikke i jeres aftale har gjort udtryk for den ønskede specifikation, har du i hvertfald en dårlig sag. Det undre mig dog at det skulle være et problem at få implementeret.... Nu er jeg dog ikke så meget inde i Danawebs ydelser, så ved ikke hvor meget en “hjemmeside pakke“ hos dem indeholder. Jeg forstiller mig din hjemmeside bliver udarbejdet efter en standard skabelon. Hvis denne standardskabelon ikke indeholder muligheden for din ønskede funktion, udgør dit ønske måske en større ekstra arbejde for dem. 

Du kan prøve at spørge hvad det vil koste ekstra at få funktionen lavet, hvis svaret er positivt ladet, så ved du hvordan dine muligheder forligger :)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver ikke mening at basere brugerinteraktion på "mouseover". Det fungerer ikke på touch enheder (tablets, smartphones mm.), så hvorfor i det hele taget få lavet et responsivt layout hvis alligevel kræver en mus for at bruge siden?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)