Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - 3 fif der virker ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er langt fra indendørs 100 mester mester i SEO! Jeg har dog på fornemmelsen at min side www.poplish.dk kunne få et mindre boost seo-mæssigt ved få ændringer... Der ligger er ca. 500 individuelle artikler. nogle lidt korte andre meget lange. De fleste omkring 500 ord.  

Jeg bruger one.com til hosting... Kan jeg med fordel skifte og i så fald - hvor besværligt er det ?

Er der en eller et par af jer som har et par gode forslag som jeg nemt kan implementerer ?

På forhånd tak

Mikael

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  CBM MARKETING Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael! 

Det er mere eller mindre ligetil at få rykket din side over på en anden host, men hvorfor vil du det?  Det er rigtigt der findes mere "langsigtede" løsninger derude for websites med meget trafik - Men har du oplevet problemer? 

Du kunne starte med at give https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fpoplish.dk%2F&tab=desktop et kig for at se hvad google fortæller dig gør din side langsom. Ofte kommer man langt med at få asynkroniseret sine Js (hvis siden tillader det) og få opsat forskellige cache muligheder. Der er mange guides til dette på nettet, og på en wordpress side, kan det gøres med plugins ;) 

Mit nr. 1 tip angående seo i dit tilfælde, må falde på noget så simpelt som dine artiklers overskrifter, titler og beskrivelser. Prøv at tænk på din bruger når du skriver et nyt indlæg. "På hvilken google søgning ville min artikel være det bedste svar?"

Lad mig give et eksempel

Din artikel "L.I.G.A - Problemet er at man har en kæreste". Hvem ville ønske at finde den? Måske folk der søger på "LIGA ny sang" eller "LIGA anmeldelse søvnløs". Giver du mig ret? (set fra brugeren der finder din hjemmeside fra google) 

Nu kommer million-spørgsmålet så; hvordan ved google at din side er relevant i det tilfælde at folk søger efter de ting? Det gør google ikke, hvis ingen af de relevante ord er tilstede. 

Mit råd til dig er altså at tænke på brugeren når du laver nye indlæg -
Giv artiklerne navne der indeholder noget folk kunne finde på at søge efter
og
Gør det samme med dine metatitler og - beskrivelser.

Jeg håber det kan være til hjælp :)

Mvh

Christian Brøgger Møller 



 

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael

Tag et kig på vedhæftede jeg har udviklet i samarbejde med contenverve.

Mvh Søren Rud

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig brugbar infografik, som ovenstående vedhæftede. Gør brug af den.

Links er stadig vigtigt i 2014 - her er der 21 tips til at få flere indgående links til din hjemmeside, som naturligvis styrker dig i søgeresultaterne. Meget amerikansk artikel, men der er gode tips!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)