Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg sikrer mig jeg køber den rigtige iPhone 6

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Ved godt det måske ikke er det helt rigtige sted at stille dette spørgsmål, men her kommer det.

Jeg kunne godt tænke mig at købe en iPhone 6, og jeg kender nogen der snart skal til USA. Kan det lade sig gøre at de køber en iPhone med hjem til mig? Har læst mig frem til at det skal være en bestemt model, nemlig A1586. Men hvordan finder de den model nede i USA? Og hvordan skal de købe den? :-)

Håber der er nogen med videnen og lysten til at hjælpe mig :-)

Mvh. Victor 

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de spørger efter modellen i en apple butik, så er de vel nok dem der ved mest om det. Du kan jo prøve at finde en forhandler i den by de skal til, og så sende ham en email.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Søndergaard:
det skal være en bestemt model, nemlig A1586

Når jeg Googler det nummer, kan jeg læse at det er en model lavet til Sprint's CDMA net. Er du sikker på at det er det du vil have?

Hvis det er, er det nok i en Sprint butik den skal købes. Apple Stores sælger den sandsynligvis også, at de også kan sælge iPhones til Sprint's netværk.

Mvh Carsten

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Victor Søndergaard:
det skal være en bestemt model, nemlig A1586

Når jeg Googler det nummer, kan jeg læse at det er en model lavet til Sprint's CDMA net. Er du sikker på at det er det du vil have?

Hvis det er, er det nok i en Sprint butik den skal købes. Apple Stores sælger den sandsynligvis også, at de også kan sælge iPhones til Sprint's netværk.

Mvh Carsten

Tak for svarene!

Carsten. Jeg har læst det her: http://www.iphonecafe.dk/koeb-af-iphone-6-plus-i-udlandet/ :-)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, ser ud til at den også kører på GSM nettet

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nummeret A1549 til at stå bag på min iPhone 6, så jeg er 99% sikker på, at nummeret også står på kassen. Så det burde være ret nemt at tjekke om det er den rigtige model i butikken.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Jeg har nummeret A1549 til at stå bag på min iPhone 6, så jeg er 99% sikker på, at nummeret også står på kassen. Så det burde være ret nemt at tjekke om det er den rigtige model i butikken.

Okay mange tak for hjælpen! :-)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare spørge dem i Apple butikken. De ved hvilken model du skal have :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

en lille advarsel - om end givet ret lille risiko, men jeg har været stoppet med en iphone 4 for nogle år siden - da den var ny i DK og jeg landede fra LA - og jeg skulle sende kvittering på den til tolderne, hvad jeg kunne, men havde jeg ikke kunnet det, eller haft kasse eller andet, var der røget told og moms på. Set ud fra det, og hvis man faktisk ikke vil snyde, skal man være forsigtig med ny iphone i USA. Ved det samme kan ske med ex nye ure og andet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

en lille advarsel - om end givet ret lille risiko, men jeg har været stoppet med en iphone 4 for nogle år siden - da den var ny i DK og jeg landede fra LA - og jeg skulle sende kvittering på den til tolderne, hvad jeg kunne, men havde jeg ikke kunnet det, eller haft kasse eller andet, var der røget told og moms på. Set ud fra det, og hvis man faktisk ikke vil snyde, skal man være forsigtig med ny iphone i USA. Ved det samme kan ske med ex nye ure og andet

vh John H

Du kan indføre indkøb for 3.250 kr. toldfrit, så hvis vedkommende holder sig under denne grænse er der ikke problemer.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)