Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til seo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en værktøjsshop pro-tools.dk Som jeg prøver ihærdigt og få en masse mennesker ind og besøge, har lavet en masse meta arbejde på kategorier, varer og billeder, lavet facebook side med løbende opdateringer, med nye varer, sat mit link end de steder hvor det er tilladt, opdatere ofte pro-tools med nye varer og mere uddybende tekst og jeg har haft seo eksperter til og lave presse meddelse om nogle af mine produkter.    

Mit spørgsmål, hvis der er nogen her inde som har løst og hjælpe.

Hvad skal jeg mere gøre, for at komme højere op i google samt i besøgende på siden?

Og er der noget af det jeg gør som ikke har nogen værdi i forhold til seo?

Mvh. Timmy Kimose 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Timmy.

Jeg har haft held med at hjælpe en webshop ved at lave bloggen BilligeBorstehoveder.dk.

Hvis folk læser om, hvordan og hvad værktøjet kan bruges til, så har de måske større lyst til at købe det.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Produktbeskrivelse ved hver enkelt produkt ville hjælpe en del samt indgående links.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander produktbeskrivelse jeg synes jeg prøver og skrive så meget om den enkle varer jeg kan, men mener du jeg skal lige som jeg gør i mine kategorier lave en salg tale for hvert enkelt produkt som!!

"vil du have kvalitets bits med langholdbarhed samt få dine varer leveret inde for 2 dage, skal du købe vores nyeste Felo bitssæt Impact bits sættet indholder 6 bits, standard bitsholdere med magnet, 58 mm.

Størrelser som indgår:

038: Torx nr: TX10 / TX15 / TX20 / TX25 / TX30 / TX40"

Er det det du mener?

Mvh Timmy 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Timmy.

Så vidt jeg kan se, så har ingen af de nævnte sider en Page Rank hos Google.

Tjoh, det er vigtigt at have ingående links, men det skal være velbesøgte sider, som kan spore kunderne til din webshop.

En blog som koncentrerer information om et specifikt emne, er ofte en god markedsføringskilde til et eller flere nøgleord. Identificer dine nøgle ord og arbejd med dem.

Det handler om at ligge nummer 1.

Du kan også overveje et do-it-yourself projekt på http://ideahunters.dk/opret-et-projekt

VH. GrN.dk 

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)