Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webudbyder er "forsvundet" hvad gør jeg?

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JoMo:
Jeg foreslår at man køber domæne gennem GratisDNS. Så kan det hostes hvor som helst efter eget valg.

Uanset hvor du køber dit dk-domæne får du en konto hos DK-Hostmaster og kan redelegere det til en hvilken som helst navneserver du måtte ønske så længe navneserverne er godkendt af DK-Hostmaster.

JoMo:
Det vigtige er, at man selv har og bibeholder kontrol og adgang - som man så kan bede andre om hjælp med at bruge.

Og tager backup - selv og har liggende. Også selvom din udbyder gør det - uanset om det er webmasteren eller hostingfirmaet - så skal du også selv have din egen backup så du kan komme op og køre igen et andet sted.

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Fra  Kamma Invest / Pro Print Covers Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor mit webshop er blevet af?

Den er forsvundet som flere andres..

Domæne: kammatrading.eu

På forhånd tak 

Martin Stjerne

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Ser ud til dit site er hostet hos: http://hosting4real.net/ (i hvert fald, deres navneservere).

Dog ser det mere ud til at være en script fejl, end en egentlig serverfejl?

Ellers kan det være nogle der, lejer sig ind hos hosting4real.net?

Men tag fat i hosting4real.net og hør dem ad, kan være du kan få hjælp af dem

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Fra  Kamma Invest / Pro Print Covers Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at høre dem ad..

Mange tak for hjælpen :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Der har været en række kunder hos wuu/ehandels som desværre står med hovedet i postkassen på nuværende tidspunkt, nogle har haft adgang til deres webhoteller andre har haft adgang til deres webshops, og har ud fra dette kunne lave backups af deres filer, samt database, og har kunne flytte disse til andre webhoteller som de selv ejer, om de er hos os, ved konkollegaer, eller bare har taget filerne, og vælger senere at smide dem online et sted, har været op til disse pårørte.

Hvis folk har ejet deres domæne (dvs, registrant / fuldmægtig) har været deres eget navn, samt haft login til webhotel og/eller webshop har de kunne blive flyttet rundt.

Der er desværre også en række kunder som ingen adgang har til noget, samt ikke ejer deres domæne som deres webshop er hosted på, hvilket selvfølgelig resultere i, at de ikke kan gøre noget som helst, hvilket jeg selvfølgelig er kede af at høre. Men der er simpelthen ikke noget at gøre.

Kunder af wuu/ehandels må hjertens gerne kontakte mig direkte på lucas(a)lucasrolff.com, med info omkring jeres sag, jeg lover ikke jeg kan hjælpe, men jeg skal gøre mit bedste, for at se hvad i egentligt har muligheden for at gøre, og hvis der ikke er en mulig løsning som er på lovens side, så det bedste jeg kan gøre, er at få jer i kontakt med professionelle folk der kan hjælpe med at få en ny webshop på benene, hvor i ejer jeres filer, og i kan hoste den hos lige den udbyder i ønsker.

Jeg ville ønske at alle kunder af wuu/ehandels alle kunne få hjælp, men der er desværre en lovgivning der forhindre os (Hosting4Real) samt andre udbydere som er blevet brugt til hosting af disse løsninger, at udlevere nogen form for data. Det eneste vi kan gøre er at guide jer til alternativer, eller løsninger som ikke overtræder loven.

Forsat god dag.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)