Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gmail i Google apps - ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan se at Google apps nu koster 4euro pr bruger pr mdr. Hvad vil det sige pr bruger ? Er det pr email adr. som jeg opretter ? Hvis jeg opretter mail@aaaa.dk og kontakt@aaaa.dk er det saa to bruger og dermed 8 euros pr mdr ?

Jeg har sat Google apps op til 2 af mine domæner dengang det var gratis.

Saa jeg har YYYYY.dk med nogen mail adr tilknyttet og XXXX.dk sat op med nogen mail adr.. To forskellige kontis.

Det eneste som jeg bruger Google apps til er at have mine mail adr. sat op i Gmail.

Nu har jeg saa faaet et nyt domæne AAAA.dk og vil gerne have sat mine mail adr. op i Gmail til dette nye domæne.

Kan jeg bruge en af de to andre kontis til dette ? Kan jeg tilknyttet et nyt domæne under et af de andre ? Skal siges at det er forskellige web-hoteller de ligger paa hvis det har noget at sige.

Mvh

Anders

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders

Det er et stykke tid siden google opkrævede penge for brug af deres services.

En konto koster 4euro. Du kan have (ubegrænset?) aliasser tilknyttet samme konto, men med samme login. Så du kan sige 1 login = 4euro. 

Du kan vist godt tilknytte dit nye domæne og bruge google apps, men "hoveddomænet" vil altid være dit oprindelige. Det vil ikke kunne ses nogle steder, men mister du dit oprindelige domæne, tja så kan du vinke farvel til alle email konti.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Mange tak for svaret.

Bare for at skære det lidt ud i pap :)

En konto dvs en mail adr som bruges til admin. Der inde kan jeg så oprette "alle" de mail adr Jeg vil. En til Hans , Grethe, Dorthe og Bent.
De har hver Deres log-in password .. men det kræver kun den ene konto så 4 euro om mdr, er det korrekt forstået ?


Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nej, en konto = 1 login + ubegrænset aliasser. 

Eksempel. Du har en konto som hedder Anders@hjemmeside.dk - det vil koste dig 4euro. For at tjekke mail, logger du dermed ind som "anders@hjemmeside.dk"
Nu ønsker du dig nogle aliasser, f.eks admin@hjemmeside.dk, job@hjemmeside.dk ---> de ryger alle sammen i "anders@hjemmeside.dk" 

Du kan ikke logge ind som "job@hjemmeside.dk" eller "admin@hjemmeside.dk" da det er alias vi snakker om.

Du kan vist heller ikke svare tilbage som alias. Altså du kan ikke besvare indkomne mails som job@ eller admin@, men derimod din primære "anders@hjemmeside.dk"

Vil du have et særskilt login til job@ eller admin@ koster det 4euro pr. konto. 

Håber det gav mening :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

aha jo okay jeg er med :-)

tak

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder og roder med det nu.

Saa jeg har det her gratis google apps paa et domaine AAA.dk

Jeg har fulgt denne video  ">https://www.youtube.com/watch?v=9Flyif-JTF4

Jeg har oprette en ny side som hedder BBB.dk.

Men naar jeg skal oprette mails til mit nye domaine navn saa kommer de til at hedder  @AAA.dk  

Kan jeg ikke faa den til at hedde @BBB.dk ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)