Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Data travel app

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommet på en ide til en App, som Jeg mener har potientiale til at blive meget stort. 

Præsentation af Appen, Data Travel. Data Travel er en APP som løser problematikken med dyre Data regninger i udlandet. Ideen er at man skal kunne downloade Data Travel på APP-store/android markedet. Data Travel henter dataen i det land man er i, af en national udbyder igennem appen. Alle i hele verden vil kunne downloade appen og købe data til normale priser i det land De nu befinder sig i. 

Step by step. 
1. Download Data Travel Appen. 
2. Vælg hvilket land du befinder dig i. 
3. Vælg mængde af data. 
4. Køb og bekræft. 
5. Mobilen virker nu med det antal data du har tilkøbt i givende land. 
6. Når/Hvis dataen er opbrugt, er det ikke muligt længere at gå på nettet, med mindre man ønsker at tilkøbe yderligere data på Data Travel. Det vil blive vist som en besked på mobilen/ipaden. 

Jeg har snakket med App udviklere og alle er blevet enige om at man ikke kan lave det rent teknisk, men hvad siger i?
 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

For at få det til at virke, vil jeg mene at du skal samarbejde med operatører i alle de lande du vil have det til at virke i. Det er jo dem der skal formidle data servicen. Selve app'en vil jo bare være et bestillingssystem.

Mvh Carsten

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lige præcis, men jeg fik af vide at det ikke kunne lade sig gøre, fordi ens simkort ikke er modtageligt overfor ny operatører som udbyder data, fordi selskaberne allerede har aftaler på kryds og på tværs? 
Derudover skulle der være en sikkerhed i apple telefoner som gør man ikke kan vælge operatør igennem en app? Lyder mærkeligt i min verden, men det var hvad jeg fik af vide, 2 steder endda.. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)