Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cloud hosting af PHP baserede websites

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Brydebøl Interactive Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger lige nu noget cloud hosting af nogle PHP baseret webløsninger for mine kunder.

Det er alt fra Wordpress til flat based CMS'er til rå HTML som skal hostes.

Jeg har haft fat i Rackspace, men kender dem kun af navn. Er de gode og vil I anbefale at jeg går en anden vej?

Jeg har en smule forstand på opsætningen af serveren, men det er ikke der jeg er stærkest.

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Brydebøl:
Jeg har en smule forstand på opsætningen af serveren, men det er ikke der jeg er stærkest.

Så ville jeg personligt vælge en udbyder der har skalerbare webhoteller. Kan bestemt anbefale webhosting.dk, der kan du selv vælge memorylimit alt efter abonnementstype, en anden fordel er at du mere eller mindre automatisk spredes ud over flere IP numre/maskiner, kan være godt for SEO (siger de kloge).

/Niels

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

RackSpace levere en rigtig god service, og har en yderst god support også. Evt, kan du også kigge på Red Hat OpenShift, som er en PaaS løsning, som jeg personligt har fundet utrolig stabil, og rigtig lækker med måden den virker på.

Du er altid velkommen til at kontakte mig hvis det er på lucas @hosting4real.net, vi kan levere custom løsninger hvis der er brug for det også.

Forsat god dag!

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RackSpace er en udemærket leverandør, du kan også kigge på Digital Ocean eller Hetzner. Alt afhængig af dine behov.

Men hvis du kun har "lidt" erfaring på serveropsætning så vil jeg råde dig til at hyre en dask linux-mand (mk) til at administrere serverne for dig, der er _alt_ for mange faldgrupper og som nystartet har du ikke råd til at falde i dem alle før det begynder at rygtedes at du ikke har styr på din hosting.

Du kan sikkert hyre en som Lucas til den opgave :-)

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

RackSpace er en udemærket leverandør, du kan også kigge på Digital Ocean eller Hetzner. Alt afhængig af dine behov.

Men hvis du kun har "lidt" erfaring på serveropsætning så vil jeg råde dig til at hyre en dask linux-mand (mk) til at administrere serverne for dig, der er _alt_ for mange faldgrupper og som nystartet har du ikke råd til at falde i dem alle før det begynder at rygtedes at du ikke har styr på din hosting.

Du kan sikkert hyre en som Lucas til den opgave :-)

Nu kan jeg se at Mr. Mikjaer selv har skrevet hvor han er så hoflig ikke at reklamerer for sig selv. 

Men så vil jeg gøre det.

Jeg er idag kunde hos www.mikjaer-hosting.dk Jeg har idag over 14 domæner liggende hos mikjaer. alle sammen er php baseret.

jeg har i de snart 10år hvor jeg har haft hjemmesider haft mange forskellige udbydere og den eneste der lever 250% op til pris og service er www.mikjaer-hosting.dk 

Så hvis jeg var dig ville jeg vælge et firma som ved hvad de laver og har noget mere styr på server og opsætning. Mr. Mikjaer har arbejdet med server og sikkerhed af server siden 2004. og deres server står i danmark ikke nogle andre steder.

Så jeg kan varmt anbefale Mr. Mikjaer

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Hansen:

Og deres server står i danmark ikke nogle andre steder.

Så vidt jeg kan se har trådstarter intet oplyst om hvilken type besøgende han har, og hvad target countries han har, ej heller specificeret at serverne skal være i Danmark.

Det er helt fint med servere i Danmark, men hvis man alligevel har target i hele verdenen, eller specifikt f.eks. i USA så kan jeg ikke se nogen grund til ikke at købe sig til infrastruktur i et andet land.

Men når det er sagt, så er jeg ret sikker på Mikkel også har ufattelig meget styr på hvad han laver Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:

Så vidt jeg kan se har trådstarter intet oplyst om hvilken type besøgende han har, og hvad target countries han har, ej heller specificeret at serverne skal være i Danmark.

Det er helt fint med servere i Danmark, men hvis man alligevel har target i hele verdenen, eller specifikt f.eks. i USA så kan jeg ikke se nogen grund til ikke at købe sig til infrastruktur i et andet land.

Men når det er sagt, så er jeg ret sikker på Mikkel også har ufattelig meget styr på hvad han laver Big Smile

Da jeg nævner det med serverer der mange danske hosting firmaer der reklamere med billige priser og fri trafik og andet. Men når man så undersøger det nærmere så står serveren i udlandet, eller så er det så gamle hakkebræder ad server så de taber pusten når bare skal oploade et billede. 

nogle firmaer der står serveren i danmark men der peger så mange domæner over på serveren så de er ved at falde over hinanden, det har jeg oplevet.

Efter jeg er flyttet over til mikjaer så har jeg IKKE haft problemer, og hvis der endelig var et eller andet (mange gange en fejl 40) har Mikkel og hans crew rykket på det, selv kl. bæ om natten.

 Så jeg vil endnu engang anbefale Mikjaer.

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Hansen:

Da jeg nævner det med serverer der mange danske hosting firmaer der reklamere med billige priser og fri trafik og andet. Men når man så undersøger det nærmere så står serveren i udlandet, eller så er det så gamle hakkebræder ad server så de taber pusten når bare skal oploade et billede. 

nogle firmaer der står serveren i danmark men der peger så mange domæner over på serveren så de er ved at falde over hinanden, det har jeg oplevet.

Folk er vel ærlige om deres infrastruktur hvis de er seriøse om deres virksomhed Cool

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)