Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LOGO???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Hvordan udviklede i Jeres LOGO? Jeg har en masse ideer, men ved ikke hvilket program jeg kan lave det i. Vil helst undgå betalingsprogrammer da budgettet er stramt:0)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Inkscape og Gimp er to gratis og ganske kompetente programmer til grafisk arbejde.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Et logo er det første alle potientielle kunder ser, ofre de 300-500kr det koster at få lavet et ordentligt - et dårligt logo kan give et ret dårligt førstehåndsindtryk :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Baggesgaard:

Hej Amino´er

Hvordan udviklede i Jeres LOGO? Jeg har en masse ideer, men ved ikke hvilket program jeg kan lave det i. Vil helst undgå betalingsprogrammer da budgettet er stramt:0)

Mit første logo til dicm lavede jeg med photoshop cs2 i 2007, så det er ved at være et stykke tid siden.

Da jeg stoppede med at reparerer pcer og i stedet for fokuserede på web arbejde, så lavede jeg først i Photoshop cs2, indtil min licens blev stjålet på skolen og fjernet fra min pc, derefter lavede jeg mine logoet til dicm i Gimp og Inkscape. 

Gimp er fint til de hurtige logoer som ikke skal printes ud (synes jeg), men ellers er inkscape bedst (når jeg nu ikke har adboe produkter længere).

Jeg tegner så alle logoer i hånden først, så jeg ved nogenlunde hvordan jeg vil have det til at se ud, inden jeg sætter mig ved pcen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)