Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger provisions lønnet sælger! Er du frisk?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 147
Fra  Priverv Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Mig og min makker sidder i et, næsten, nyt reklamefirma, dog allerede med et par gode kontrakter i hus. Vi søger en provisions lønnet sælger, til at sælge vores egne produkter/services, mens vi fokuserer på at vedligeholde de nuværende kunder og deres aftaler.

Da vi ikke har råd til at ansætte dig på timeløn eller fast løn, søger vi en provisions lønnet sælger, som så får x% af de salg han/hun laver.

Vi har ikke nogle krav til uddannelse, men vi vil da gerne at du kan sælge, også for din egen skyld. Du bestemmer selv hvor meget, men vi ser da gerne at du har minimum en times tid om dagen til salg. Altså kan du sagtens passe et fultidsarbejde også.

Skriv til mig her på Amino hvis det lyder interessant, så giver jeg gerne flere informationer. Til "ansættelse" og start snarest muligt!

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere info, produkt, købspris for kunde og det hele tak :) er det telemarketing eller??

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg desværre ikke sende dig en besked, men jeg ønsker gerne at høre mere også. 

Smid mig en mail på mads@bjergoe.com 

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne høre mere om jeres projekt. Så send en email til nimproAngelHotmail.com

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 147
Fra  Priverv Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi. Jeg har sendt en mail til nimpro@hotmail.com :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne noget info på randrupjensen@gmail.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)