Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

POP3 - Shopify integrering med Gmail - Hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg står og har købt et domæne gennem Shopify som jeg gerne vil have tilføjet til min gmail account. Forstået på den måde, at jeg skal kunne bruge emailen som alias. Så hvis kunder skriver til emailen "sales@eksempel.com", (bliver forwarded til "eksempel@gmail.com) - skal de ikke få svar fra gmail kontoen men gennem "sales@eksempel.com". 

Undskyld den dårlige formulering, 

Jonas

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke en holdbar løsning, da du så vil blive fanget i de fleste spamfiltre.

(en emailadresses svaradresse, skal være den samme som afsenderens - ellers opnåes stor spamscore)

du kan istedet oprette en konto på din pc i outlook eller lignende og besvare derfra, eller evt. via webmail på dit nye domæne.

har dit domæne ikke en webmail, kan du billigt købe en sådan løsning hos de fleste webhoteller.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Googles e-mail program, når jeg sender e-mails. Men det foregår via Google Apps for Work. Det gør jeg, fordi jeg godt kan lide Googles e-mail system. Jeg fik min konto hos dem, da det stadigvæk var gratis, men nu koster det desværre penge at have en konto. 4 euros om måneden.

Jeg vil helt klart anbefale, at du svarer på e-mail fra samme konto. Dvs. brug outlook som Jan Deleuran også skriver. Eller brug 4 euros om måneden hvis du vil benytte Google. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)