Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Billys til Dinero ?? Hvad er der galt med BIllys, er de i live ???

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyeman:

Hej er der nogen der ved om det vil være et problem at skifte fra Billys til Dinero midt i regnskabsåret??

Og er der nogen der ved hvad der sker med Billys. De svarer hverken på tlf eller email. Har forsøgt i en hel uge nu. Deres system er lige pludselig gået gakgak...!!!

Godaften Nyeman

Først og fremmest, så er det selvfølgelig beklageligt, hvis du ikke har hørt fra os. Jeg kan dog se, at alle, som har skrevet til os på email, har fået svar samme dag hele sidste uge og at vores telefon kun har ét mistet opkald og det er et testopkald, vi selv foretog.  

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at komme videre, så din umiddelbare uafsluttede sag kan blive rundet af. Du er meget velkommen til at sende mig en mail på christian@billysbilling.com, så kigger jeg på den i morgen tidlig og vender tilbage, så snart, jeg har et brugbart svar. 

Rigtig god aften!

De bedste hilsner

Christian 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det lød nu også mystisk at bb pludseligt ikke svarede -  så se at få det løst med dem - et eller andet er galt i email  spam folder eller andet - de svarer helt generelt huritg

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Indie Living ApS Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så sender vi da også lige en email til Christian, da vi heller ikke har fået noget svar.

Møbler i Trendy Designs. Flotte og lækre stuemøbler, tv borde , m.m.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)