Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7 år og stadig uden en idé - Stressende !

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går lige til sagen og skriver alt uden skjule noget mellem linjerne.

JEG har været på Amino nu snart 7 år (under et andet nick).Jeg har igennem de sidste 10 år, HVER eneste dag tænkt på at være selvstændig.
Det er noget som ligger i mig.
Grunden til jeg ikke er kommet igang med det er ganske fordi jeg ikke kan finde ud af hvad jeg skal give mig kast med.
Hver gang jeg får en ide, koster den enten for meget at udføre eller ideen viser sig alligevel ikke være god nok!  

Jeg har de sidst 4 år sagt til mig selv, GLEM være selvstændig og jeg egner mig ikke til det..MEN jeg kan ikke får det ud af hovedet, hver eneste morgen kommer nye tanker og ide!


Jeg er total stresset af det...(Jeg kan ikke droppe tanken om være selvstændig...det ligger for dybt i mig !)

Det er dejligt, at læse mange AMINOER som blev medlem for 7 år siden...idag har succes....Men på den anden side er jeg ked af at jeg sidig ikke kan finde ud af hvad jeg vil !


Jeg ønsker ikke webshop, men ønsker starte noget jeg kan arbejde med i fritiden, aften og weekender med .
Ja det må meget gerne en dag bringe penge mv..



Jeg ved ikke hvad jeg vil med det indlæg...Det er nok mere for lette trykket 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lidt frækt, vil jeg udfordre dig og spørge; Hvad vil du få ud af at være selvstændig?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:
Lidt frækt, vil jeg udfordre dig og spørge; Hvad vil du få ud af at være selvstændig?
Ja, det var vist hovedet på sømmet!

Hvis du absolut VIL være selvstændig for enhver pris, kan du jo gøre rent eller pudse vinduer eller ordne have eller... Dét er der da altid brug for. Det med at få ideEN, dét er der få, der gør, tror jeg. På med vanten, find ud af, hvad du kan og vil, og som der er et vist behov for. Om du bliver rig og lykkelig, er en helt anden sag, men hvis du ikke prøver, vil du nok ærgre dig senere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

jeg blev lige grebet af dit indlæg. Jeg er super god til at brainstorme og meget idéfuld. Så hvis du har lyst, hjælper jeg dig gerne med at komme op med nogle idéer og koncepter. Det kræver nok bare, at du fortæller lidt om dig selv, hvem du er og hvad du interesserer dig for. 

/ Mette

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville egentlig have givet dig en pb, hvis du lige åbner for det. Send evt. én til mig. Hvor bor du?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

(Dejligt, Mette kom mig i forkøbet, mens jeg skrev mit indlæg :-))

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel simpelthen spændingen, er det ikke ?

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette du må gerne kontakte mig på email eller skype! Kunne være interessant at få noget sparring til en der er iderig :)!

Mads@bjergoe.com

Skype: danmarkmads 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads,

Jeg sender dig lige en mail. Derefter kan vi evt. tage et skype-møde :) 

/Mette

Tilmeldt 1. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ? -Jo, vil meget gerne have noget som er mit. 

Nu arbejder jeg jo bare for nogen halvhjertet.

jeg vil have mit, hvor hjertet er med og jeg kan bruge min fritid og weekender--- i alm arbejde er tiden styret af chefen.

En ting er SIKKERT, JEG MÅ giv det et forsøg...

Der er vist åbent for mine pm

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)