Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords/Analytics

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu endelig fået linket vores adwords til vores analytics. Indtil videre har vi mest brugt analytics til at holde øje med, hvilke søgeord der blev brugt.

Inden vi linked dem sammen, kunne vi kun se de søgeord der blev brugt organisk, og altså ikke gennem adwords. Det gjorde nu ikke så meget, dem kunne vi jo sådan nogenlunde finde I adwords. Efter at vi har linket dem sammen er det blevet lige omvendt.

Vi kan nu nemt finde søgeord fra adwords, men de organiske hedder bare "not provided". Super irriterende.

Nogle der ved om der lige er en lille knap jeg skal trykke på eller hvad der er galt?

Natasha

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Natasha

Så vidt jeg ved, så er det en bevidst strategi fra Googles side at det ikke kan ses. Der er derfor ikke en knap eller andet du kan trykke på.

Mvh Brian
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil du kobler begge dele sammen registreres AdWords som organisk, derfor kan det være du tidligere kunne se søgninger under organisk, når du så kobler begge dele sammen splittes det op. For at kunne se søgningerne på den måde du nævner, skal du have den udvidet variant af Analytics, som koster en formue desværre.

Hilsen

Nicolas

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah møg, så ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal bruge den til, hvis jeg skal være ærlig.

Natasha

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)