Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af webside + -

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra slagelse
Tilmeldt 1. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Fra  2tal service aps Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Feedback ønskes.

Fordel og ulemper.

På følgende site :

http//www.2tal-service.dk

Mvh

Aydemir

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aydemir 

Jeg synes at I skal bruge jeres slider langt mere konstruktivt end i gør pt. Enten skal i lave den statisk, hvor i promovere jeres vigtigste budskab, ellers skal jeg give jeres besøgende muligheden for interaktivt at trykke på banneret. 

Grafikken på det nævnte slide, er til tider noget uklar - hvilket ikke sender det bedste signal til den besøgende. 

Det ville pryde jeres hjemmeside med et slogan i toppen, da jeg synes at navnet “2Tal-Service“ dækker meget bredt. Et slogan vil være medvirkende til at underbygge hvilken type ydelser i primært sælger. 

Håber ovenstående kan bruges til noget konstruktivt - hav en dejlig dag :)

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 45
Fra  VictorChat Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aydemir

Jeg kan se, at der er en del komma og billedet fejl på websiden, som jeg vil mene skal rettes før du "udgives".

Billederne i sliden er ikke af god kvalitet - hvis det er nogen du har fået lavet, så bed dem give dig dem i en højere opløsning, det ser lidt mudret ud.

Jeg håber du ser min kommentar som positiv kritik, sog til hvis du ønsker hjælp :)

/Peter

Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid!
Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)