Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Setup af Google konto/konti

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 26. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Fra  NicolaiTeglskov.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at udvide min forretning, og i den anledning er jeg stødt ind i følgende problemstilling, som jeg finder meget blandede svar til:

"Hvordan administrerer jeg flere egne firmaer på Google?"

1. Det skal være sådan, at hvis jeg en dag vil frasælge et af mine firmaer, så kan jeg det uden at køber får adgang til oplysninger om de andre

2. Køber skal have adgang til historiske data

3. Hver side skal have: Adwords, Analytics, Google+ & YouTube

Jeg har idag:

A) Privat Gmail konto med min Google+ profil. Herunder er hvert firma desuden oprettet, da man ikke kan have en firmaside uden at have en Google+ profil (ret mig, hvis jeg tager fejl)

B) Firma 1 oprettet med Google+, YouTube, Adwords & Analytics under samme Gmail konto. Måske jeg skal lave en gratis / app konto til Firma 1 i stedet for nu jeg er igang.

Jeg skal udvide med:

C) Firma 2 med Adwords, Analytics, Google+ & YouTube

D) Firma 3 med Adwords, Analytics, Google+ & YouTube

Nogle taler for EN Google konto til det hele. Andre taler for en til hvert firma + en privat. Hvad er din holdning, og hvorfor?

Jeg ser frem til jeres gode inputs

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Jeg ville helt klart oprette en google konto til hvert firma. Det er den eneste måde jeg kan se at det kan lade sig gøre, for den nye ejer, at få adgang til historisk data og samtidig lave et clean-cut imellem firmaerne og dig. Så længe du ejer dem alle tre, kan du jo tilføje din adgang til GA og lave et MCC i Adwords, så du nemt har adgang uden at skulle logge for meget af og på.

Hvis du ikke laver en unik profil på hvert firma, kan du ikke udskille dem fra hinanden senere hen. Der kan altid oprettes nye profiler, men så går historikken selvfølgelig tabt.

Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også en google konto til hver website. Meget nemmere, at finde ud af.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 26. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Fra  NicolaiTeglskov.dk Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for inputs, det var lige det jeg ville høre :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)