Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Incasso af små 900.000,00 s.kr.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har en dom på mit tilgodehavende fra svensk domstol og beløbet nærmer sig 900.000,00 s.kr.

Er der nogen der ved / kender - nogen / en måde hvor jeg kan få mine penge...

Mvh Johnny

PS. Jeg har ikke brug for et inkassofirma der "bare" vil overvåge og sende rykkere - men et firma der reelt vil inddrive mit tilgodehavende...

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Johnny

Hvis det er en privat person og denne er insolvent så er der ikke så meget andet at gøre end overvåge personens økonomi og se om han/hun på et tidspunkt bliver i stand til at betale eller afdrage.

Er det et selskab og dette f.eks. er under konkurs, så er der heller ikke rigtig andet at gøre end at indgive kravet til kurator.

Så det er faktisk kun i tilfældet af at personen har penge eller firmaet er i gang (og har mulighed for at betale) at du kan få penge ud af sagen du har vundet. Og i så tilfælde kan jeg godt forstå at du vil have dine penge på den hurtigste og mest effektive måde.

Jeg ved godt det er virkelig frustrerende for jeg har selv haft vundet en dom på 600.000 hvor personen med garanti aldrig nogensinde kommer til penge. Og skulle han endelig vinde i Lotto, så er jeg sikker på at kuponen kommer til at stå i en andens navn.

Mit bedste råd, hvis situationen minder om min, er at lægge det bag sig og knokle videre med at tjene penge.

De bedste ønsker om at du får dine penge.

Brian
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et selskab eller person du har kravet imod?

Tilmeldt 1. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for indlægget - ja det er nok ikke andet at gøre ...

Men det tager nok lidt tid at " glemme " en lille mil....

mvh johnny

Tilmeldt 1. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er en person...

mvh johnny

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed kunne være at finde et inkasso firma der er villige til at købe gælden. Det vil dog gøre du mister en del penge da du nok ikke vil få mere en 5-10%

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har ham listet ved kronefogeden i sverige, så mister han oftest muligheden for at;

Kunne komme til at låne penge

men det er også svært at komme i en leje lejlighed i sverige i op til fem år efter du har været listet ved kronefogeden.

De går virkeligt til den derovre, så kunne godt forestille sig at hans engagement for at komme videre og betale er lidt større end i dk.

vh
Brian

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i det Brian Knudsen skriver.

Nu ved vi ikke hvordan gælden er opstået, og hvordan skylderens forhold i øvrigt er. Er der noget at foretage udlæg i, eller er du bare endnu en i køen af kreditorer?

Har skyldner noget af værdi kan du med dommen få foretaget udlæg i skyldners aktiver, og i sidste ende få dem tvangssolgt.

Herudover er der den nævnte mulighed med at sælge din fordring, men spørgsmålet er selvfølgelig om der overhovedet findes en køber der vil give noget nævneværdigt for fordringen.

Tilmeldt 1. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jo han er registreret ved kronefogeden..

Og vil da godt sælge kravet til en lav %

mvh Johnny

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Johnny, 

prøv www.duskylderpenge.com de både inddriver og køber fordringer, og deres inkasso måde er helt anderledes end noget set før. 

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)