Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema - handler du nogensinde dagligvarer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har lavet et spørgeskema, som handler om forbrugernes vaner i dagligvarebutikker. Jeg ville blive rigtig glad, hvis du tog dig tid til at besvare det. Det burde ikke tage mere end 1-2 minutter, men det vil stadig hjælpe mig rigtig meget.

På forhånd tak.

https://da.surveymonkey.com/s/H36CD58

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har svaret, bare ikke på den første side. Jeg synes det er dårlig stil at bede om hjælp, og samtidig udfritte folk om deres navn og email. Drop side et, så tror jeg du får en bedre konvertering.

Good luck.

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

granberg1:
Jeg synes det er dårlig stil at bede om hjælp, og samtidig udfritte folk om deres navn og email. Drop side et, så tror jeg du får en bedre konvertering.

Det kan sagtens være. at du har ret. Jeg har nu slettet de fleste informations-felter, så der kun spørges om køn.

Tak for dit svar og din tid.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Udfyldt. Jeg har lige et par kommentarer (det har jeg altid til spørgeskemaer :-)):

*6. Hvis du oplever en udsolgt tilbudsvare, vil du så forsøge at finde varen i en anden butik?
Hvis jeg er gået i byen for at finde en vare, som så er udsolgt, er jeg vel nærmest nødt til at finde varen i en anden butik, hvis jeg vil have den? 7. Hvis en butik gentagende gange har udsolgte tilbudsvarer, hvordan vil du så forholde dig?

Jeg handler fortsat i butikken
Jeg handler fortsat i butikken, men somme tider også i andre butikker
Jeg handler fortsat i butikken, men jeg vil foretrække andre butikker
Jeg boycutter butikken, og handler kun andre steder
Jeg forstår godt, hvor du vil hen, men: Jeg vil under alle omstændigheder handle i andre butikker. Jeg vil måske også foretrække andre butikker, men ikke nødvendigvis på grund af premissen. Hvad er årsag, hvad er virkning. Jeg mener af den grund, at du desværre ikke kan bruge svarene på denne. 
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

så er den udfyldt :)

Fortsat god aften

Vh

Frederik

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Besvaret :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen. Tusind tak for din kritik.

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
Hvis jeg er gået i byen for at finde en vare, som så er udsolgt, er jeg vel nærmest nødt til at finde varen i en anden butik, hvis jeg vil have den?

Du har ret. Tanken bag var egentlig, at man alternativt venter på, at varen kommer hjem igen, men jeg kan godt se, at det ikke er helt godt formuleret.

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
Jeg vil måske også foretrække andre butikker, men ikke nødvendigvis på grund af premissen. Hvad er årsag, hvad er virkning. Jeg mener af den grund, at du desværre ikke kan bruge svarene på denne. 

Rigtig god pointe. Jeg overvejede min formulering en del i dette spørgsmål, og jeg kan godt se, at det ikke er helt optimalt. Jeg vil nu dog stadig mene, at svar på dette spørgsmål stadig kan bruges.

Hvis du har forslag til bedre formuleringer, så er de mere end velkommen. Jeg har meget begrænset erfaring med spørgeskemaer, så jeg forsøger mig bare frem.

Frederik Thostrup:

så er den udfyldt :)

Fortsat god aften

Hej Frederik. Tusind tak skal du have, og god aften til dig også.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Et spørgsmål kommer automatisk, hvis du har gjort dig helt klart, hvad du vil vide. Her vil du gerne vide (måske simplificeret) om det faktum, at varen er udsolgt, fører til at jeg køber den et andet sted eller venter til den er på hylderne igen. Jamen så spørger du: Hvis tilbudsvaren er udsolgt, hvad er så det mest sandsynlige, du vil gøre. Vælg Blandt følgende muligheder:

1. Jeg køber varen et andet sted.
2. ...
3.
Du kan evt. tilføje "Andet: Skriv", hvis du vil have forslag til alternativer, men endelig ikke, hvis du vil lave statistik.

Konkret er det dog et ret umuligt spørgsmål, fordi svaret afhænger af rigtig mange ting: Har du travlt, er der halvandet døgns kamelridt til nærmeste alternativ, kan du købe tilsvarende, næsten lisså godt et produkt i butikken, kan du helt undvære det, evt. indtil butikken evt. har det igen og hvornår er det? Du må derfor præcisere din premis, synes jeg.
Min pointe, at du skal tage udgangspunkt i, hvad du vil vide og ikke i, hvad du vil spørge om. En metode hertil er at opstille en hypotese (f.eks. "kvinder spiller oftere billard end mænd") og stil spørgsmål, som enten be- eller afkræfter det.
Læg en besked, hvis du synes, jeg skal se næste version.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)