Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webshop analyse - Mod din mail

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg fejrer, at jeg for et års tid siden, sprang ud som selvstændig på fuld tid med Langholz Marketing.

Derfor vil jeg gerne tilbyde alle e-købmænd en gratis webshop analyse, mod at de tilmelder sig mit nyhedsbrev

Jeg har naturligvis ikke ubegrænset tid, så webshop analysen vil "kun" komme til at fylde en enkelt A4 side, men den vil være spækket med gode tips og tricks til, hvordan du kan øge din online synlighed og omsætning

Alle webshops har forskellige udfordringer, så fokuspunkterne i analysen vil derfor være forskellige fra kunde til kunde. Jeg vil dog tage udgangspunkt i disse tre punkter:

SEO

Konverteringsoptimering

* Brugervenlighed

Der er kun 2 krav, du skal opfylde, for at kunne modtage en gratis webshop analyse:

1 - Du skal eje/drive en webshop.

2 - Du skal tilmelde dig mit nyhedsbrev her: http://www.langholzmarketing.dk/gratis-webshop-analyse/

Når du har tilmeldt dig nyhedsbrevet, vil jeg påbegynde arbejdet, med at analyse din webshop. (Først til mølle princippet). Når analysen er færdig, sender jeg den til dig, via den mail du tilmeldte dig med. Herefter står det dig frit for, at afmelde mit nyhedsbrev igen, selvom jeg da ønsker du fortsat vil blive på listen. Med andre ord, har du intet at tabe.

Jeg forventer at kunne leverer alle analyser inden for ca. 3 ugers tid, alt efter efterspørgslen og tilbuddet vil gælde til og med d. 15/11/2014.

Har du spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at stille dem herunder. 

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er net-import.dk tilmeldt

Og lige lidt feedback

Det er belastende for en kunde at skulle skrive http:// for at URL virker :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din tilmelding Martin :-)

Din feedback er meget værdsat. Jeg vil se, om jeg ikke lige kan få det ændret til et tekstfelt. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)