Når du skriver, du gerne vil vejlede mig, mener du så betalte tjenester?
Nej, det ska' du sgu' ikke gi' noget for.
Det er faktisk forholdsvis simpelt. Hvis du følger det flow, jeg beskrev tidligere, så kan du vel selv kode dig frem til at køberen klikker på "køb bogen". Her skal han så dirigeres over på en betalingsside. Du kan enten bruge dankort og ska' så ha' fingre i et betalingsgateway eller du kan bruge paypal eller ewire (eller noget helt fjerde). Selve betalingen er faktisk også ret simpel, men hvis man ikke har prøvet det før, kan det jo godt virke lidt uoverskueligt. Hvis du støder ind i problemer, så prøv at skrive dem her på Amino, men også på Eksperten, hvor man altid får hurtige og gode svar.
Når brugeren har betalt, bliver han ført over på en side, hvor du enten:
- Giver brugeren mulighed for at downloade bogen eller
- Sender ham en email med pdf-dokumentet
Har hverken links eller bøger, jeg kan henvise til (om det specifikke emne). En god bog om PHP og MySQL, så er du langt, men inden du får lært alt dét, der skal til for at kunne lave denne løsning, går der halv-lang tid. Jeg vil nok henvise til Thorborgs vise ord om at betale sig fra de ting, man ikke er god til. Du kan komme langt for få tusinde kroner, hvis du selv kan lave det mest basale. Og mener du ikke, at du kan tjene dem hjem igen, så skal du jo nok spørge dig selv, om du har fat i den rigtige forretnings-idé 
Der er mange teknologier, du kan løse opgaven med, men spø'r du mig, vil jeg anbefale PHP og MySQL (det er primært en smagssag, så du kan sagtens bruge noget andet. Men PHP og MySQL går godt i spænd med dit skrabede budget)
Molvins