Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hemmeligt Brand: Produktion og salg af illustrerede livsstilsprodukter med kunstnerisk/ansvarlig profil. Erfaring haves, aktiv partner søges! Fokus: Business

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en aktiv partner, der kan sparre/vejlede/udføre omkring markedsføring, www, strategi, produktion, økonomi, salg og generelt er aktiv tovholder. Senere også kapital!!

Ideen/produktet: Forskellige produkter hvor illustrationen er hovedfokus. Særlig øko tekstil: puder, viskestykker, tørklæder. Billeder og livsstils/indretnings produkter. Den grundlæggende ide var tørklæder med illustrationer, fordi det er det jeg sælger freelance til andre. Ideen har udviklet sig og kan formes til koncept i samarbejde. Virksomheden er IKKE oprettet endnu. Har navn og domæne.

Stil: Originalt illustreret artwork, med dybde og bevægelse. Både simpelt og kompleksitet, og andre spændings felterne. Har tidens overordnede strømninger for øje, men er IKKE en kopi/paste af moden. Kunstnerisk profil, med "rugbrød" og image styles i en kollektion

Jeg har et talent for at skabe digitale illustrationer, bruge farver, produktudvikle, materiale kendskab, business forståelse.

Jeg har erfaring som ansat beklædnings designer, (med alt fra kollektions opbygning, rejseaktivitet, salg, produktion), printdesigner for kendte danske mærker. Inden alt dette, var jeg modelsyer/skrædder og havde butik, med lille produktion af egne designs, en gros og fra egen butik - suppleret med kundebestillinger.

Jeg har et godt netværk og er ikke helt grøn, kan godt udregne et dækningsbidrag og lave et regnskab

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har stor interesse i at sparre og udtænke strategier ifht kommunikation, markedsføring mm.

Jeg søger pt. ikke at involvere mig som partner i en opstartsvirksomhed, men har viden og ikke mindst en masse ideer til hvordan man kan gribe forskellige problemstillinger an, som jeg meget gerne vil sparre med dig om - fordi jeg synes det er sjovt, og fordi jeg har meget viden og komptencer, som jeg gerne vil gøre brug af.

Du kan sende mig en mail på majathorslund.privat @ gmail.com (husk fjern mellemrummene), og så kan vi tales nærmere.

Vh Maja

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)