Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde kan ikke åbne min faktura fra tilsendt mail.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aabybro
Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilsendt min kunde en faktura, men vedkommende kan ikke åbne filen.

Hvordan kan det mon være. Jeg har sendt fakturaen ved hjælp af knappen "Send som - mail" i dinero

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Send den med brev...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er det ældste trick i bogen.

Kunder der enten ikke har modtaget en faktura, eller ikke kan åbne den, er i 9 ud af 10 tilfælde dårlige betalere Wink

Det kan selvfølgelig også være at kunden reelt har et teknisk problem, det har jeg bare sjældent oplevet ved denne type "fejl".

Mvh Carsten

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Jacobsen:

Det er det ældste trick i bogen.

Kunder der enten ikke har modtaget en faktura, eller ikke kan åbne den, er i 9 ud af 10 tilfælde dårlige betalere Wink

Det kan selvfølgelig også være at kunden reelt har et teknisk problem, det har jeg bare sjældent oplevet ved denne type "fejl".

Mvh Carsten

Yes

"Erfaren mand er værd og gæste"

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Carsten Jacobsen:

Det er det ældste trick i bogen.

Kunder der enten ikke har modtaget en faktura, eller ikke kan åbne den, er i 9 ud af 10 tilfælde dårlige betalere Wink

Det kan selvfølgelig også være at kunden reelt har et teknisk problem, det har jeg bare sjældent oplevet ved denne type "fejl".

Mvh Carsten

Yes

"Erfaren mand er værd og gæste"

Det er en helt alm- PDF fil - og hvis ikke de kan åbne den er det meget mystisk - jeg tilslutter mig de to ovenståendes udmærket bud-  men sig til kunden at de skal ha PDF som http://get.adobe.com/dk/reader/  og det har kunden da givet i forvejen under normale omstændigheder - 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ditto her. I gamle dage var det postvæsenet, som fik skylden. Hvis manden har en iq over sit skonummer og er i stand til at forvilde sig ind og læse en mail, skulle han også kunne forvilde sig videre ind i en pdf-fil. Alternativt kan du bede ham vidersende den til mig, så skal jeg mod forudbetaling gerne udskrive den og sende den anbefalet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også tage et screenshot i billedefil af PDF'en og sende det i en mail. Så burde der ikke være nogen undskyldninger.

Hvis du har problemer med dette, så kan jeg godt klare det for dig hvis du bare sender den til mig.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Carsten Jacobsen:

Det er det ældste trick i bogen.

Kunder der enten ikke har modtaget en faktura, eller ikke kan åbne den, er i 9 ud af 10 tilfælde dårlige betalere Wink

Det kan selvfølgelig også være at kunden reelt har et teknisk problem, det har jeg bare sjældent oplevet ved denne type "fejl".

Mvh Carsten

Yes

"Erfaren mand er værd og gæste"

Det er en helt alm- PDF fil - og hvis ikke de kan åbne den er det meget mystisk - jeg tilslutter mig de to ovenståendes udmærket bud-  men sig til kunden at de skal ha PDF som http://get.adobe.com/dk/reader/  og det har kunden da givet i forvejen under normale omstændigheder - 

vh John H

Har faktisk prøvet det med et par kunder endda. Og der har det ikke været noget med, de ikke ville betale eller noget. Og har så hjulpet dem via fjernsupport. Og hvor det nogle gange har været manglende Adobe reader. Men også hvor Windows forsøger at åbne den given fil med et andet program. Og derfor ingen brugbart resultat. Så ikke alle er uærlige som i skriver mellem linjerne.

mvh. Kim

Fra Aabybro
Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunden og jeg har løst problemet - men det lykkedes os ikke at få en faktura i hænderne på kunden. De havde dog tillid til at overføre pengene til mig på min konto og så lave et bilag i deres eget regnskab

Jeg kunne forstå, at de havde et hæftigt filter som indkommende mails skulle igennem før de kunne gennemlæses af rette vedkommende. 

Det er rigtig ærgerligt, da det gør vores samarbejde lidt besværligt - fra begge sider.

Tak for jeres indput - jeg har fået bekræftet at det ikke er nogen kryptisk mail jeg sender ud - at alle burde kunne åbne den. Det havde jeg brug for at vide.

Dårlige betalere er jeg endnu ikke stødt på i mit "korte liv" som virksomhedsejer - jeg har muligvis været heldig....det er jeg da glad for.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)