Ved ikke hvad de udsender i fra dinero. Men vil mene det nok er pdf. Og så kan det måske tænkes kunden ikke har Adobe reader installeret som bruges for at åbne disse filer. Eller at kundens pc lige skal have at vide hvilken program der skal bruges for at åbne denne type filer.
Kunder der enten ikke har modtaget en faktura, eller ikke kan åbne den, er i 9 ud af 10 tilfælde dårlige betalere
Det kan selvfølgelig også være at kunden reelt har et teknisk problem, det har jeg bare sjældent oplevet ved denne type "fejl".
Mvh Carsten
"Erfaren mand er værd og gæste"
Det er en helt alm- PDF fil - og hvis ikke de kan åbne den er det meget mystisk - jeg tilslutter mig de to ovenståendes udmærket bud- men sig til kunden at de skal ha PDF som http://get.adobe.com/dk/reader/ og det har kunden da givet i forvejen under normale omstændigheder -
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ditto her. I gamle dage var det postvæsenet, som fik skylden. Hvis manden har en iq over sit skonummer og er i stand til at forvilde sig ind og læse en mail, skulle han også kunne forvilde sig videre ind i en pdf-fil. Alternativt kan du bede ham vidersende den til mig, så skal jeg mod forudbetaling gerne udskrive den og sende den anbefalet.
Kunder der enten ikke har modtaget en faktura, eller ikke kan åbne den, er i 9 ud af 10 tilfælde dårlige betalere
Det kan selvfølgelig også være at kunden reelt har et teknisk problem, det har jeg bare sjældent oplevet ved denne type "fejl".
Mvh Carsten
"Erfaren mand er værd og gæste"
Det er en helt alm- PDF fil - og hvis ikke de kan åbne den er det meget mystisk - jeg tilslutter mig de to ovenståendes udmærket bud- men sig til kunden at de skal ha PDF som http://get.adobe.com/dk/reader/ og det har kunden da givet i forvejen under normale omstændigheder -
vh John H
Har faktisk prøvet det med et par kunder endda. Og der har det ikke været noget med, de ikke ville betale eller noget. Og har så hjulpet dem via fjernsupport. Og hvor det nogle gange har været manglende Adobe reader. Men også hvor Windows forsøger at åbne den given fil med et andet program. Og derfor ingen brugbart resultat. Så ikke alle er uærlige som i skriver mellem linjerne.
Kunden og jeg har løst problemet - men det lykkedes os ikke at få en faktura i hænderne på kunden. De havde dog tillid til at overføre pengene til mig på min konto og så lave et bilag i deres eget regnskab.
Jeg kunne forstå, at de havde et hæftigt filter som indkommende mails skulle igennem før de kunne gennemlæses af rette vedkommende.
Det er rigtig ærgerligt, da det gør vores samarbejde lidt besværligt - fra begge sider.
Tak for jeres indput - jeg har fået bekræftet at det ikke er nogen kryptisk mail jeg sender ud - at alle burde kunne åbne den. Det havde jeg brug for at vide.
Dårlige betalere er jeg endnu ikke stødt på i mit "korte liv" som virksomhedsejer - jeg har muligvis været heldig....det er jeg da glad for.