Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte med Wordpress eller kode fra bunden af? Hvad siger I?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg lavede for noget tid siden et indlæg omkring mit kommende projekt som var en blanding af søgemaskine/prissammenligningsside men fik ikke så meget respons som ønsket. Det fik mig til at tænke over tingene og arbejde videre med det. Men så var det at jeg kom i tanke om Wordpress og tænkte om det var måske en mulighed til at starte med det i stedet for at kode det hele fra bunden af. Og om det var også løsningen på længere sigt. Derfor dette nye indlæg

Kort om mit projekt kan siges at det skal være en side hvor man skal søge efter nogen bestemte produkter, hvor den så finder priser samt info omkring dette produkt. Ikke noget nyt i det i sig selv men inden for det produkt område jeg har i tankerne så er det. Den skal hente priser fra mange andre sider og være konstant opdateret. Nogen af siderne har et affiliate program og andre har ikke så der skal også måske udvikles noget der. Der er tale om cirka 100+ hjemmesider her fra DK den skal hente priser fra til at starte med og på længere sigt snakker vi nok om mange flere altså internationalt

Jeg koder selv i .NET og derfor er mit kendskab til Wordpress og dens muligheder ret begrænset herunder også PHP. Via Google har jeg søgt efter hjemmesider som kører med Wordpress og som har mange daglig besøgende dvs. høj trafik. Jeg vil selv kunne lave en demo udgave af min komme side for at vise hvordan det skal se ud samt funktionerne og derefter se om det kan lade sig gøre at lave det i Wordpress.

Så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer der arbejder til dagligt i Wordpress om følgende ting:

  1. Kan Wordpress holde til at have daglig høj trafik da jeg tænker at min side skal være internationalt på et tidspunkt?? Her tænker jeg at man ikke ramme begrænsninger og ikke kan udvikle videre på systemet men skal starte forfra igen

Skulle der være noget jeg evt. har overset mht. Wordpress så skyd gerne løs.

Håber mit indlæg er til at forstå og ellers ser jeg frem til jeres svar

På forhånd tak og god weekend

M.v.h. E T

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her kan du se en lang liste over store sider der kører på Wordpress. http://vip.wordpress.com/clients/ 

En stor del af dem har helt sikkert virkelig mange daglige besøgende. Så hvis de kan, hvorfor skulle du så ikke?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Tak for dit svar

Jeg har kigget på det link du henviser til og kan se at der er en del sider som jeg kendte til i forvejen men som ikke vidste at det var i Wordpress

Det hjælper en del på det at kan lade sig gøre alligevel og at jeg kan komme i gang med projektet hurtigere Big Smile

God weekend til dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil 100% anbefale dig WordPress. Ikke nok med at du kan udvikle det i hvilken som helst retning det skal være, så kan det også holde til en del. Derudover kan du få lavet unikke features, meget nemmere, end hvis du skulle have implementeret noget, på et 'custom made kodet' design.

Danmarks Radio & Berlingske Medier, har også nogle undersider, som kører på WordPress. Mener også Nykredit har.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Tak for dit svar

Endnu en bekræftelse på at det kan lade sig gøre og som gøre at jeg kan komme i gang hurtigere med projektet og forkorte tiden mht. lanceringen Smile

God weekend

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)