Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres mening om dinero

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for et godt stykke tid siden købt og betalt for en adgang til dinero. Jeg synes programmet er fint, men supporten er dårlig. Hvad er jeres oplevelse?

Jeg har sendt spørgsmål til supporten mange gange og der er ikke kommet et eneste svar... 

Mvh Martin

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ER jo et umådeligt godt produkt. Jeg tror det er så godt, at supporten ikke kan følge med alle de mange mennesker som vælger at købe deres produkt. Du kan eventuelt prøve at komme i kontakt med andre mennesker på Amino, som har købt produktet, og så skrive sammen med dem, for at aflaste supporten lidt.

Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men man må jo trods alt forvente at når man køber et produkt så kan man få svar fra supporten og hvis de er overrasket af succes, så burde der ansættes en halv person mere i supporten ikke :) Og i øvrigt har mine spørgsmål intet med regnskabstekniske ting at gøre, for når det har været nødvendigt har jeg googlet det og fået svar fra bla. denne debat. 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Min oplevelse af Dinero har været positiv hele vejen igennem. Jeg synes også supporten har været der med det samme med de få spørgsmål jeg har haft.

Jeg mangler imidlertid muligheden for at oprette flere brugere og give dem rettigheder i systemet. (oprette fakturakladder)

Og så ville det være fedt med telefonsupport eller chatsupport. 

Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Dinero Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nordicpas

Jeg beklager at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med supporten. Vi har en meget høj ambition om at supportere vores brugere så godt som muligt. Som det også bliver foreslået ovenfor, har vi dog haft en udfordring i en periode, hvor fik et pænt stykke over 100 signups om dagen, hvortil der selvfølgelig kom rigtig mange forespørgsler i supporten. For at få responstiden ned, gjorde vi lige netop det, at vi fik 4 dygtige supportere ind til at håndtere den øgede efterspørgsel, og det har hjulpet betydeligt :-)

Det virker meget mærkeligt, hvis du ikke har fået noget svar fra supporten, da vi holder skarpt øje med alle henvendelser, der kommer ind, og vi kan se at der ikke nogle ubesvarede forespørgsler, der går længere tilbage end i går. Kan du evt. forsøge at sende en testforespørgsel til support@dinero.dk. Så kan vi tjekke om den går igennem? Hvis du ikke hører noget, må du meget gerne skrive igen herinde, så må vi komme til bunds i sagen.

Derudover er vi glade for at høre du er glad for selve programmet :-)

Bedste hilsener 

Jonas

Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Tak for hurtig tilbagemelding.

Det er jo netop pointen at produktet er super godt og jeg er rigtig glad for det, men jeg er utrolig frustreret over ikke at få svar. Jeg prøver at sende mine spørgsmål igen og så ser vi om jeg kommer igennem denne gang.

Ha' en fin dag.

Mvh Martin

Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Som du også kan se i din inbox, har du lige fået tre svar på de spørgsmål, du har sendt til supporten i dag. Så din henvendelse er i hvert fald gået igennem nu :-)

Vi har lige kigget vores system igennem, og vi kan se, at vi ikke har fået nogle henvendelser fra din mail tidligere, så en forklaring på at du ikke har fået svar fra supporten tidligere kunne være, at du måske er kommet til at lave en tastefejl i vores mail-adresse. Hvis den forkerte mailadresse efterfølgende er blevet gemt er du efterfølgende blevet ved med at sende dine henvendelser til en forkert mailadresse. 

Nå, men under alle omstændigheder er det blevet løst nu :-) 

Bedste hilsener 

Jonas

Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Tak for svar - det er fint.

Jeg kan se at alle forespørgsler tidligere er sendt til jer. Her er et eksempel - hvis du kan bruge det til at grave videre i jeres system. 

Nu er vi i hvert fald i gang :)

God dag.

til:  support@dinero.dk
dato:  30. jul. 2014 kl. 16.10
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Det lyder mærkeligt, da vi ikke har den i systemet fra den mail, du nu har sendt fra. Jeg skriver lige til dig fra supporten, bare så vi sikrer os at alt er som det skal være. Du hører fra mig om lidt :-)

Bedste hilsener 

Jonas

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det fungerer rigtig godt for folk som mig som ikke har de helt store behov og derfor fint kan nøjes med gratisversionen (for nu)

Det er nemt og overskueligt og gør det til en leg at indberette moms osv.

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)