Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Macbook pengene værd?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal skal fat i en Macbook air 13".
Har aldrig haft macbook før, så ville lige høre om det er pengene værd. Den er pt. på tilbud i bilka til 6500,-. Skal jeg slå til?????? 
Den skal bruges til arbejde.
 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg synes bestemt den er pengene værd!

Jeg har en 13" MacBook Air, og det er den bedste laptop jeg nogensinde har haft. Jeg har altid masser af ting kørende samtidig, inkl. en lokal server, udviklingsværktøjer, Office og meget andet. Min tidligere arbejds-Windows-PC, som kostede det dobbelte, gik i knæ hvis den skulle køre det samme, selvom den havde langt bedre specs på papiret.

Mvh Carsten

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det korte svar må være: Ja!

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej MadsAAA.

Jeg er enig med de andre amino'er. Macbook Air 13" er en fed masksine. Min model er fra sommeren 2013 og har 8GB ram, samt 256 GB harddisk. Har valgt maks. ram, selvom mit brug ikke er fandens sofistikeret, og så virker den bare.

God vind med købet.

Med venlig hilsen

Leon Nielsen

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk, at apples computere er almindelige PC'ere. Du kan installere Windows eller Linux på dem (evt ved siden af mac OS) hvis du vil.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv en macbook pro 13" og det er det bedste jeg nogensinde har købt..

Jeg har før brugt HP og andre mærker som har hold i op til 1 år maks inden et eller andet gik i stykker..

Min macbook er pt 3,5 år gammel, og starter op på under 30 sekunder og er som ny synes jeg selv. Kører tit en masse programmer på den, og jeg spiller også en del fatisk og den tager det hele ganske fint. (Af en eller anden grund bliver den dog varm når jeg streamer film)

Så ja, jeg synes den er alle pengene værd. 

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler meget om "religion". Bruger man Apple produkter i forvejen, og kan man lide Mac, så vil man automatisk kunne lide en Air. Men kigger du på hvad der er inde i en Mac, er den ikke pengene værd. Hvis du har penge nok, kan du godt vælge en Air, men jeg lagde selv 9.000 for at købe min Acer Aspire v3-772G, som jeg er rigtig glad for at jeg købte frem for at købe en Mac. Fra jeg trykker på powerknappen til at den er kørende går der 8 sek. den har så meget mere power end en Mac. Mac er kendt for hvor stabile de er, men jeg kan ikke rigtig mærke forskellen.

Igen, det handler om "religion" og hvor effektivt man ønsker at bruge sine penge.

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Rasmussen:

Det handler meget om "religion". Bruger man Apple produkter i forvejen, og kan man lide Mac, så vil man automatisk kunne lide en Air. Men kigger du på hvad der er inde i en Mac, er den ikke pengene værd. Hvis du har penge nok, kan du godt vælge en Air, men jeg lagde selv 9.000 for at købe min Acer Aspire v3-772G, som jeg er rigtig glad for at jeg købte frem for at købe en Mac. Fra jeg trykker på powerknappen til at den er kørende går der 8 sek. den har så meget mere power end en Mac. Mac er dog kendt for hvor stabile de er, jeg kan dog ikke mærke forskellen.

Igen, det handler om "religion" og hvor effektivt man ønsker at bruge sine penge.

Ja - jeg har også en mac, og den kan slet ikke holde til de belastninger som jeg har brug for (beregninger). Den larmer og er helt varm (mini mac server). Den er nu erstattet med en stationær pc, som er hurtigere, som ikke larmer og som ikke bliver varm. Så - nu bruges mac'en ude i køkkenet...
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Varmeproblemer finder du ofte i bærbare computere, så det er ikke kun Mac. Men eftersom at Apple ikke ændre deres bærbare til at passe til de nyere teknologier ret ofte, så kan jeg ikke se fordelen i en Mac hvad køling angår.

Min 772G har ikke varmeproblemer, men blæserteknologien i den gør at jeg ikke kan have en sodavand stående på venstre side af min computer.

Ydeevne er ikke ret høj ved en Mac, men det er heller ikke derfor man køber den.

En ting vil jeg dog sige. Deres operativ system, det er så meget bedre end Windows, på rigtig mange punkter.

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)