Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop, mangel på leverandør og fragt firma til større ting!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. :)

Er der nogen der har tid og lyst til at komme med noget feedback på www.ottonia.com Der bliver forsat arbejdet på højtryk med at få lagt vare ind, rettelser osv.

Kom frisk, vi tager i mod alt med kyshånd, både konstruktiv kritik og ja tak til positiv respons også :)

Er du leverandør inden for vores stil, har vi stor interesse i at høre fra dig i en privat besked eller på mail hvis du kan tilbyde:

Brugskunst Fransk/Nordisk landstil

Møbler i den romantiske stil

Lækkert feminint emballage i samme stil som ovenstående. 

Har et fragt firma der kan levere f.eks en sofa i hele Dk hvor der er til at betale.

Gode Maler pensler

Kalk maling

Starinlys

- Også gerne hvis du mener du kan levere noget som vi og vores kunder bare ikke kan undvære ;)

På forhånd tak :)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

- Hvad hvis jeg ikke har mulighed for at ringe til dig mellem 11-12??, jeg synes personligt at du skal f.eks lave det fra 11-17, lad også sige at du for 10 kunder om dagen jamen hvad vil du gøre hvis man af dem venter på dig i lang tid og så lukker du bare for telefonen??, Det står beskrive i footer.

- Hvorfor har du ikke også google+ til virkesomheden?

- Du skal også have skrevet noget mere om Cookies på din side, Du kan evt læs mere her & Evt beskrive hvordan man sletter cookes på sin browser,

- Logo'et synes jeg virkelig utroligt kedelig og ikke noget jeg sådan lige vil kunne huske i hovedet med det samme.

- Holder man mussen over "om os" så ser det mærkeligt ud!!!

- Måske var det en ide at for affiliate på siden, så du måske kun for noget mere slag på siden

- Jeg vil godt nok ikke ha det så godt med at jeg skal overfører penge til din konto for at kunne modtage min vare??, jeg synes du skal for kigget på Quickpay hvilke er utroligt billigt om året. 

- Tænke over det her: "Quickpay betaler du 150 pr mrd, 150*12=1800, + 1000 for Nets og 1000 for teller = 3800 kr total for Quickpay, Epay 199*12=2388 kr og 599 kr for oprettelse + 1000 kr for nets og 0 kr for Teller = 3987 kr i alt,  Prisener er regne ud for et helt år" Hos Epay kan du se det her: Det er ikke fordi Epay er dårlig men jeg fortaller dig bare hvor meget du kan spare på de to Det var alt hvad jeg havde til dig og håber du kunne bruge det.

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 Tak, det tager jeg til mig. :) Hvad mener du med at det ser mærkeligt ud om os?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

når man holder mussen over "om os" så kommer indhold også mv,

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille men dum detalje, på min skærmopløsing dækkes cookie advarslen i bunden af chatfunktionen. Dvs, jeg kan ikke helt se knappen der gør jeg kan acceptere cookies.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)