Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en Crowdfunding side koste at lave?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Augustenborg
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Giving2Charity Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu har jeg drevet min nye crowdfunding side en måneds tid - og er ikke tilfreds. Der er dog indsamlet nogle penge og afsluttet første udenlandske projekt o.lign. - dette er jeg meget tilfreds med. 

Men, Men... pengene er hentet ved fysisk indsamling. Jeg har mange gode tilkendegivelser, fået mange gode kontakter, og flere projekter ligger og venter på at komme i gang, men ingen der betaler på hjemmesiden.

Nu tænker jeg at siden er kedelig, ikke til at gennemskue og alt for kringlet - det er I naturligvis velkommen til at kommentere på.

Det jeg lurer efter nu - er en proffesionel der kan lave det hele "om igen" - from scratch uden jeg flytter mig fra idéerne bag konceptet.

Jeg overvejer at bruge FREELANCER her på Amino, men hvad skal jeg forvente det skal koste? Jeg har ingen idé på nuværende tidspunkt. 

Det er wordpress, færdigskabelon for crowdfunding - mere ved jeg ikke, jeg har ikke selv lavet siden, da min kompetence ikke rækker.

På forhånd tak

Thomas

www.giving2charity.org 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas 

Som sådan kan jeg godt se hvor du har villet hen af med din nuværende side, det store problem er for mig at se, at din hjemmeside ikke er så sammenhængen i opsætningen. 

Du er velkommen til at smide dine kontaktinfomationer til mig på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage en uforpligtende dialog omkring dine ønsker, samt finde en pris der passer til budgettet

Hav en god aften :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)