Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enmandsvirksomhed eller iværksætter virksomhed til tøj brand

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Jeg er i gang med at starte et tøj brand. I den forbindelse overvejer jeg at starte et IVK selvskab, men jeg synes dog at det er langt mere kompliceret at skulle starte denne firma form frem for et enkeltmandsfirma.


Grunden til at jeg ikke har taget udgangspunkt i et enkeltmandsfirma er fordi at det er tøj, og jeg er bange for om jeg kan komme til at hænge på noget i den sammenhæng. Selve konceptet er rimelig lige til, da det er organisk tøj med budskaber på. Jeg skal ikke låne penge i banken eller noget, men da jeg gerne vil sælge til udlandet, så vil jeg gerne sikre mig ikke at få en evt. sag på halsen, hvor det kan risikerer at gå ud over min egen økonomi.DEt er derfor jeg overvejer IVK, men de ting det kræver er måske mere besværlige end det er umagen værd.

Jeg håber at I måske kan give mig et godt råd eller to med på vejen. På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

du mener IVS men skidt med det - ja det er mere kompliceret og dyrere at køre men har jo så også SINE fordele - Jeg tror mange bare roligt kan starte ud i enkeltmands - forudsat det ikke er noget hvor man kan gældssætte sig op over begge ører - MEN - her kan du læse de store forskelle der er og bedre tage stilling til hvad du vil:

http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Ja præcis, IVS.

Tak for dit svar, jeg tager lige et kig på dit link.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)