Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det mig eller dem der er noget galt med? :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har en meget stor afvisningsprocent. Og ved ikke om mine produkter ikke tiltrækker eller om der er noget galt eller en mangel på min webshop?

Bruger både Facebook, Instagram og Adwords for tiden... Men ingen kunder... Er min målgruppe smallere end jeg regnede med?

Har også fået købt banner fra en prof. men virker ikke til at kunne "virke" som jeg troede...

Nogle der har idéer? Eller kræver det bare tid? :)

info: Største delen af de besøgende som er på min forside (40-50%) forlader siden igen.

Mvh.

Sevde

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig synes jeg at det er en ret flot side du har dig - burde ikke være dårlig konvertering, kun små ting jeg ville ændre, ex:

Kategori inddeling:
For mig der ikke ved noget om børnetøj, så er top menuen (hvor mærkerne står) volapyk.
Jeg synes du skulle lave "Produkter" i topmenuen, som så laver produkt-kategorierne inddelt, ex. bodystocking, nat bluser, t-shirts, sutsko osv.
Det ville give et bedre overblik for mig. Selvfølgelig skal man også kunne tilgå igennem mærkerne, men for mig er det 2. valg.

Læg i kurv knap
Er en lidt fesen farve, det betyder mere end man skulle tro - brug en stærk farve istedet, men selvfølgelig ikke en der ikke passer ind i resten af designet.

Kurv hopper
Når man lægger i kurven, så hopper din side og skal indlæse på ny. Det kan godt give lidt utryghed, specielt når dine kunder er hormonelle ny-mødre.

Ellers rigtig fin side, håber du får de ordre du søger.
R.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sevde,

Din side ser umiddelbart fin ud, men afvisningsprocenten dækker jo over mange ting:

  • De forkerte der komme ind på sitet
  • Et site der ikke virker
  • Et site der ikke lever op til kundernes forventning
  • eller andet

Umiddelbart ser det ud som om at du kun har 13 produkter at vælge imellem. Så det jeg ville spørge mig selv om er

  • Forventer kunderne et større sortiment? (Når jeg tænker webshop tænker jeg i hvert fald mere end 13 produkter, og bliver altid skufet når jeg lander sådan nogle steder)
  • Forventer de nogle andre priser? (jeg ved ikke om dit babytøj er dyrt eller billigt)
  • Forventede de det tøj du har?
  • Lover du for meget i din annoncering? (Hører sammen med det første punkt ang. forventningsafstemning)

Tænk på at det ikke altid handler om at få meget trafik til sitet hvis den trafik du får ind ikke er relevant. Måske du kun skal ligge på de enkelte søgeord der omhandler lige præcis det du har i shoppen? Måske "babytøj" er at skyde lidt for bredt? Men i stedet "Beibamboo Rompersuit"?

Håber at du kan bruge mine tanker til inspiration så du kan teste noget nyt af i din markedsføring? Uanset så er det jo kun min holdning Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah,

Mange tak for dit indlæg. Og som du også selv nævner kan der være mange faktorer i det :-)

Vil helt klart tage det til mig. PS for i den kommende uge et større udvalg :) Så kan vi håbe det vil hjælpe :-)

Mvh.

Sevde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)