Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

plakater, postkort mv. med metalprint

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Prik&Streg Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg står og skal printe nogle gavekort til min webshop.

Og da julen står for døren kunne jeg godt tænke mig at de på forsiden får nogle detaljer (fx prikker) i en metalfarve som fx kobber el. guld.

Er der nogen herinde der mon udfører den slags opgaver?

Det drejer sig nok kun om ca. 50 kort i A6, altså ca som et postkort. Jeg kunne godt tænke mig priser på både dobbeltkort og enkelt med tryk på for- og bagside. 

Hav en god dag derude og på forhånd tak for hjælpen!

PERSONLIGE POSTERS SAMT BØRNEPLAKATER:

http://www.prikogstreg.dk

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv evt. at tage fat i Kell fra govision.dk. Han har et fantastisk stort netværk og gode priser.

Mvh Søren Rud

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi laver den slags i MediaMouse.
Men du skal være opmærksom på at den form for tryk er ret dyrt - især omkring opstartsomkostningerne.

Hvis det skal være pænt og ligne rigtig guld eller kobber, så laver vi trykket som folietryk.
Men til det skal der støbes en kliche til hvert motiv og den i sig selv er dyr og prisen for den er den samme om du skal have lavet 10 kort eller 10.000 kort.
Den kan dog genbruges og du sparer derved omkostningerne til klicheen såfremt du senere hen skal have lavet et genoptryk.

Men så kan du også få effekter som f.eks. dem vi lavede på dette visitkort:



/Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Prik&Streg Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret! Kan du afsløre hvad det ca koster? For det er et meget lille oplag jeg skal have lavet - sælger desværre ikke så mange gavekort endnu :)

PERSONLIGE POSTERS SAMT BØRNEPLAKATER:

http://www.prikogstreg.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvordan selve motivet der skal laves med folietryk ser ud.

Men der kun er tryk på ydersiden af kortet (forside og bagside) i normal CMYK og så med en effekt med folietryk på forsiden, så skal du regne med at 50 styk vil ligge på et prisniveau lige under 2.000 kr. (eks. moms). Størstedelen af prisen er for folietrykket. Det er en efterbehandling som er forbundet med ret høje opstartsomkostninger til bl.a. støbning af kliche og klargøring.

Hvis du gerne vil have et helt præcist tilbud, så er du velkommen til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk med et layout og motivet der skal præges. Så kan jeg regnet en helt konkret pris ud til dig.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)