Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Newport International Group Projects Tokyo Company: Hvorfor billig bagasje kan være et pluss

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Victor Foo er Singapore-baserte grunnlegger og CEO av Singapore edelmetaller Exchange, en privat plattform som lar investorer å kjøpe, lagre og handel metaller slik som gull fra hele verden. Malaysiske executive snakket til Journal om å finne Tokyos beste ramen, eie bagasjen som stikker ut som en sår tommel og verktøy rundt Italia i en Lamborghini.

Hvor ofte har du reiser?

Ukentlig. Jeg har vært på reise ukentlig i de siste 52 uker, det var bare en uke i juli som jeg ikke fly.

Hvor går du mest?

Asia-Pacific region-steder som Bangkok, Indonesia, Filippinene, Australia, Vietnam, Kambodsja, og UAE.

Favoritt flyselskap?

Jeg pleier å blande den rundt. Det avhenger av målet. Jeg er et røverkjøp jeger, så jeg går med den som gir meg det beste tilbudet.

Ikke du glipp miles?

Min egen teori er at basert på spesielle priser jeg kan få gjennom forskjellige flyselskaper, det funker bedre enn gratis oppgraderinger.

Beste flyplassen?

Hong Kong. Du gå ganske langt, men det er mye å gjøre. Alt er veldig oppdatert.

Beste drosjer?

Selvfølgelig, Singapore. Jeg kjøre ikke her. Annet enn det, Hong Kong. Taxier det er rikelig, de er enkle og de gir ikke deg en problemfri.

Favoritt hotel?

Det avhenger av byen. Jeg er fortsatt et røverkjøp jeger. Jeg prøve å bo i gruppen Starwood eller pleier å gå til Hyatts eller Marriotts. Når du reiser, vil du sikre at når du når ditt reisemål, du får hva du er vant til. Når du er på forretningsreise, bruker du ikke mye tid på hotellrommet uansett.

Hvilke land i Asia har den beste maten?

Jeg går til alle de lokale haunts i alle land. Jeg prøver å holde fra franchise restauranter, og jeg får vårt lokale vertskap å ta meg til de mest obskure stedene hvor virkelige lokalbefolkningen går. Japan er mine beste valg. Jeg ser for ulike ramen butikker hver kveld jeg er der. Jeg har [] lister nå med restauranter at noen lokalbefolkningen ikke vet om, og jeg tar noen lokale gutta til min ramen butikker. De er veldig unikt og lokalisert. Hver butikk har sin egen hemmelige smaken og stilen av å lage nudler og kjøttkraft.

Tips for å bekjempe jetlag?

Prøv å tilpasse seg lokal tid når du er der. Det er den raskeste måten. Ikke drikk alkohol ombord. Det beste å drikke er vann, ingenting annet.

Hva er dine pakking nødvendigheter?

Jeg pakke super lys, med bare små håndbagasje. Hvis jeg trenger noe mer, kjøpe jeg bare det som jeg går langs. Når du reiser på forretningsreise, vil du være på tid. Ikke sjekke poser unngår forsinkelser.

Pakking strategi?

Du må være klar over ulike materialer. Jeg liker ikke iført rynkete klær, så jeg har en bestemt type bomull som jeg får mine skjorter laget av. Jeg har også min egen selvtillit trykke mekanisme: Jeg pakke mine skjorter, henge dem på en kleshenger og henge den i dusjen, og slå på varmtvann for ca tre minutter og damp ut noen rynker.

Favoriserte bagasjen?

Jeg har hatt en Tumi bag i nesten et tiår. Jeg også gå for gode kjøp-off-farge posene er de som selger de billigste. Så jeg har en hær grønn som ingen andre vil, men det gjør det lettere å identifisere.

Hvor har du vært at du ønsker å gå?

Nord- og sørpolen. Jeg vil gå en dag å oppleve.

Som en erfaren reisende, hva er dine tips og råd?

Vet hvor du skal. Det er godt å ha lokale tips om hvor du skal gå og hvor ikke å gå. Det er også godt å ha lokal valuta, som enkelte lands valuta er ikke lett tilgjengelig for å endre. Har noen hilsener på lokale språk også hjelper mye. Viktigste, overalt hvor jeg går, jeg sørge for at jeg har en lokal kontakt hjelpe meg flytte rundt.

Beste reisetips erfaring?

Like etter den globale finanskrisen, jeg tok en kort ferie til Italia og gikk til en liten by som er fødestedet til Lamborghini merket. Jeg besøkte fabrikken og dro på en turne, og til min overraskelse var det denne legendariske testfører hvem var pensjonert, men tilfeldigvis i lobbyen. Jeg gikk og spurte ham om han ville ta meg for en stasjon, og han sa ja. Jeg hadde turen av livet mitt. Etter at jeg kom tilbake til fabrikken og nevø av Mr. Lamborghini kom borti. Han tok meg en time unna for en personlig omvisning av Mr. Lamborghinis personlige museum.

 

Klikk her for å vise artikkelen kilde / Klikk her for å lære mer fra vår side

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)