Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af pap og plastfolie til genbrug

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Situationen er den at jeg har købt en lille købmandsbutik fordi den tidligere ejer er pensionsmoden.

I forbindelse med overtagelsen er jeg ved at gennemgå de forskellige aftaler, og er strandet ved aftalen med renovationsselskabet. Priserne for renovation af "almindeligt" affald er sådan set meget fair, men jeg er ikke helt tilfreds med at jeg skal betale for at komme af med mit rensorterede pap-affald.
Fra mine tidligere arbejdspladser ved jeg at der findes firmaer, som betaler for pap og plastfolie til genbrug, og som tilmed selv kommer og henter på adressen. Uden at være 100% sikker mener jeg at den sidste pris jeg har hørt er 400 kr. pr. ton for pap og 1200 for plast (ved godt at priserne ændrer sig jævnligt).
Jeg vi tro at jeg producerer 1-2 ton pap om måneden. Med den nuværende ordning betaler jeg knap 200,- om ugen for pap alene, så der er (forhåbentlig) en del penge at hente på årsbasis.

Jeg søger kontakt til firmaer som afhenter pap og evt plast i midtjylland. Navne, telefonnumre eller links til deres hjemmesider. Også gerne priser hvis der er nogen der har lidt mere aktuelle priser end mine.

Jeg har søgt her og på google, men jeg kn ikke finde noget der er relevant for mig (kun en masse links til firmaer der sælger produkter lavet af genbrugsmateriale)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

400 kr per ton pap lyder meget rigtig, men skal du have firmaet til at afhente så koster det også.

Prøv Uniscrap, de har flere lokationer. Dem har jeg afsat pap til tidligere.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

smid mig lige en pm, jeg opkøber fra en del virksomheder, og har lager både i Ikast og Høng.

Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

400 kr per ton pap lyder meget rigtig, men skal du have firmaet til at afhente så koster det også.

Prøv Uniscrap, de har flere lokationer. Dem har jeg afsat pap til tidligere.

Jeg har været inde på deres hjemmeside, men der står intet om pap. Jeg prøver at give dem et kald i morgen.

Tak for svar

Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Knudsen:

smid mig lige en pm, jeg opkøber fra en del virksomheder, og har lager både i Ikast og Høng.

Der ligger en privat besked til dig

Fra Ikast - Silkeborg
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at høre FDFerne ad?
De havde da en aftale med nogen, dengang containerne stod nede på DB.
Ved faktisk ikke om de er flyttet med om til Sentrum

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

IsenvadKøbmandsgård:

I forbindelse med overtagelsen er jeg ved at gennemgå de forskellige aftaler, og er strandet ved aftalen med renovationsselskabet. Priserne for renovation af "almindeligt" affald er sådan set meget fair, men jeg er ikke helt tilfreds med at jeg skal betale for at komme af med mit rensorterede pap-affald.

Det kan som næsten altid svare sig at gøre sine leverandører opmærksomme på at man ikke er helt tilfreds med deres priser, og pænt fortælle at man er ved at undersøge hvad der ellers er af muligheder på markedet.

I mit tilfælde kunne jeg pludselig få nogle nye priser fra samme leverandør.
     - Afhentning af brændbar affald bliver en smule billigere.
     - Pap og plast vil de pludselig betale kilo-pris for at hente, men de har nogle gebyrer, som spiser en del af kagen.

Alt i alt en besparelse på 15-20.000 om året bare ved at sende en mail.

Jeg mangler dog svar fra et par andre mulige leverandører inden jeg træffer en beslutning, så besparelsen bliver måske endnu større.

Tilmeldt 12. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

kunne se at du måske er interreseret i afhent af pap fra virksomheder.

ved godt er en gammel indlæg, og derfor ville jeg høre om det stadig er noget du arbejder i.

jeg er medejer af en lille firma i Holstebro, og vi er ved at have en del pap og flamingo på lager nu her.

så hvis det stadig har din interresse, kunne vi måske finde ud af noget. 

god aften til dig 

mvh

mogens Holm 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens

smid lige en mail til mig brian@fragmentum.dk, så kan jeg evt kigge forbi imorgen.

vh

 Brian

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)