Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for dig! Nyt e-commerce software udviklet for iværksættere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Fra  ShoppingGate Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at udvikle et e-commerce software som skal have fokus på danske iværksættere og ny startende. Jeg vil gerne sørge for det har alt hvad man skal bruge som iværksætter til at føre en webshop/market place. Jeg sørger nogle friske iværksættere som har prøvet at føre en webshop før og som ønsker at starte en ny webshop eller flytte til et nyt webshop system. Søger nogle med erfaringer, mod og interesse for at udvikle et nyt system.

Mit software har været under udvikling i lang tid, jeg har arbejdet hårdt på det i mere tid end forventnede, men eftersom jeg overdrev med funktioner i den tidligere version valgte jeg at begynde forfra og fra starten denne gang kun have de vigtigste funktioner. Derefter vil jeg udvikle mere på efter behov fra brugernes ønsker.

Jeg ønsker ikke at komme i de store detaljer med hvordan systemet fungere og hvordan den evt. virksomhed komme til at køre, for mig handler det lige nu kun om at få noget ud af det jeg har kæmpet med i et stykke tid. Dog kan jeg sige at jeg har kodet alt selv (ud over plugins som WYSIWYG-editoren) og at jeg bruger min helt egen basis, ikke noget wordpress eller andet.

Hvis du er en iværksætter som har erfaringerne og som ønsker at deltage i udviklingen af et dansk e-commerce system så skriv til mig på Amino (PM) og forklar lidt om hvem du er og hvilken webshop du kunne tænke dig at starte med mit system, jeg vil selvfølgelig lave template og ligge hjemmeside til hvis det er nødvendigt. Jeg vælger ud fra hvad du ønsker at sælge (for at belaste systemet mest muligt) og hvor meget erfaring du har.

Spørgsmål er velkomne, vil gerne forklare mere om systemet hvis i skriver hvad i vil høre.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)