Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video af produkt, der 'drejer rundt' på en plade. Hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Et meget simpelt spørgsmål.

Jeg kunne godt tænke mig at lave nogle små 'produktvideoer' - kald det hvad du vil - af nogle produkter, som står på en plade og drejer rundt. Er her nogle der ved hvor jeg kan få fat i sådan en plade eller noget lignende? Gerne automatisk, naturligvis.

Eller har I andre ideer til, hvordan jeg skal få lave en video, af et produkt - så man kan se det fra alle vinkler og få en fornemmelse af størrelsen? (hænder er udelukket).

Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bruge en gammel pladespiller som foto karrusel. ?

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke lige hvor du finder en dims der drejer men til sådanne vidoer tror jeg det er en rigtig god ide med en lightbox til at give ordentlig beslysning og dermed et prof look (alt efter produkternes størrelse) .

Fandt dette eksempel på en billig hjemmelavet lightbox og hvis du googler "Home made lightbox" kan du finde en masse eksempler samt gode råd :)

http://www.wikihow.com/Create-an-Inexpensive-Photography-Lightbox

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Du kan bygge den selv - de færdige løsninger er super dyre. Jeg har selv lavet en af en drejeplade fra en mikroovn......

De 360grader produktpræsentationer du har set online består oftest af en serie stillbilleder - ligesom på vores side hvor vi bruger det til at vise kontorstole frem: http://www.istol.dk/kontorstol-design-laeder-kontorstol-next.html 

Du kan også bare snurre produktet og så videofilme det samtidig.

Skal det være med stillbilleder, så skal du gå til en professionel, for med mindre det er noget du skal lave rigtig meget af, så er der er stor indlæringskurve. Det er ikke bare lige sådan at lave....

Har du alle still billederne, så kan man til gengæld også lave nogle ret fede ting i dag. Du kan tilføje klikbare hotspots hvor du fremhæver visse detaljer omkring produktet. Du kan få en viewer så du kan zoome mega meget ind - og meget andet.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)