Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg set når jeg ikke må bruge google eller facebook ads

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Fra  mitdamp.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer - jeg har fulgt med på sidelinjen i mange år men har nu første gang virkelig brug for noget hjælp.

Jeg har kastet mig ud i at prøve affiliate branchen af og det er virkelig interessant.

Jeg har netop startet siden www.mitdamp.dk som er en hjemmeside hvor jeg laver guides og sammenligner priser på e-cigaretter og udstyr.

Min indledningsvise lanceringsplan var betale mig fra at få en masse trafik, men da jeg nu har sat mig ind i google og facebook vilkår for annoncering har jeg erfaret, at e-cigaretter sidestilles med tobak hvad annoncering angår - og det er bare smadder forbudt.

Så hvad nu? Jeg har virkelig forsøgt at sætte mig ind i SEO og jeg har prøvet at placere alle tænkelig søgeord på min side, og jeg påtænker at udvikle denne "markedsføring" gennem de guides jeg laver.

Men jeg ved ikke hvordan jeg ligesom skal få sparket projektet igang. Hvordan får jeg BOOSTET min traffik.

På forhånd tak og tak for et mega fedt forum

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det forbudt at blogge om e-cigaretter og f.eks. dele dine indlæg på facebook? Du kan også debattere i relevant forums og ved lejlighed linke til din hjemmeside. Husk at tjekke regler for diverse forums!

Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Fra  mitdamp.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er ikke forbudt og det gør jeg naturligvis også - men det begrænser sig jo kun til min egen omgangskreds mv.

Mangen forums har begrænsninger imod reklame :(

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en svær niche du har kastet dig ud i med dit første affiliate projekt, så mit råd ville nok være at prøve noget andet som første forsøg. Ikke bare fordi du er udelukket fra Facebook og Adwords, men også fordi du er oppe imod rigtig mange dygtige shops allerede med godt styr på SEO, så mens du får lært håndværket så tromler de afsted så du kommer længere og længere bagud. Og der skal jo gerne nogle kommissioner til for at kunne holde motivationen oppe i begyndelsen.

Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Fra  mitdamp.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sætter pris på dit råd, men vil uden tvivl give mit projekt er meget ihærdigt forsøg.

Det er som sådan ikke kommisionen der motiverer mig, men jeg er heller ikke så blåøjet at jeg tror det bliver nogen let opgave.

Lige nu ligger jeg alt min energi i SEO og lidt alternativ annoncering.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke nødvendigvis gå til direkte reklame på relevante forums. Se om du kan snige et signaturlink ind uden at bryde reglerne. Skriv nogen artikler omkring e-cigaretter og spørg om bloggere som har nogen form for relevans kunne have interesse i sådan én imod et link. Det kan være bloggere som selv skriver om deres brug af e-cigaretter eller sådan noget.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Jegelskergarn nævner så tag fat i Ken fra Partner-ads - det kan varmt anbefales.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)