Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop med boliginteriør

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på en ny webshop, der har været oppe at kører i 2-3 uger efterhånden. Den har allerede genereret en del salg, men jeg vil naturligvis gerne fortsætte med at optimere siden, så den bliver så tæt på perfekt som overhovedet muligt!

Shoppen kan findes på: http://www.housestory.dk/. 

Skyd løs :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart fin side.

En ting som jeg sprang mig i hovedet, var logoet. For mig virker det useriøst, og ikke særlig gennemtænkt. Altså, det må jeg bare sige. Jeg bryder mig på ingen måde om logoet.

Teksten, 'Vi har ALTID Fri Fragt', irriterer mig. Den står måske et dumt sted og burde måske være et ikon i stedet for?

Lige et par hurtige fra hoften... :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Som det allerede er blevet nævnt i tråden, bør du få udarbejdet et logo af højere kvalitet, som står i mål med resten af din webshop. Måske et logo med som indikere noget med nogle møbler under et tag, der symbolisere et hus?

Endvidere synes jeg du skal flytte logoet til venstre, og erstattet det med “fri fragt“ teksten. I min optik bør logoet står før i læseretning, end denne fri fragt tekst.  

Hav en dejlig aften :)

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Umiddelbart en rigtig fin side. Kan godt lide de hvide/røde farver og forsiden fanger hurtigt med dine gode billeder.

Er I ikke på Facebook? Synes ikke lige at kunne se det. Føler lidt jeg mangler nogle udtalelser/anmeldelser fra dine kunder på forsiden. 

Der hvor jeg vil falde helt fra er, betalingen. Kan virkelig ikke lide, når man skal betale på en ekstern side. Fik også en timeout, da jeg skulle loade betalingsiden. 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der hvor der står fri fragt, kunne forbedres. Gør den mere fangende, med fx en tykkere tekst, farver, font. Ellers lækker side. :)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger,

Jeg har aftale med Nets og Teller og benytter Quickpay - ved du om man kan gøre sådan, at den åbner et overlay-vindue i stedet for det, den gør nu? :-) 

Tak for de fine ord i starten. Vi er på Facebook - dog med 'dk' til sidst -  https://www.facebook.com/housestorydk ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for feedback'en. Jeg får kigget på det - også logoet som jeg godt kan høre ikke modtager den store ros ;-) 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Rigtig fin hjemmeside

uiddelbart kan jeg ikke finde noget

at sætte finger på, så super godt.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)