Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kopi af faktura i Dinero

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I forhold til afsendelse af faktura i Dinero

Kan man ikke vælge mere end en modtager af sin kopi af faktura, eller blot vælge en anden end den mail man har registreret på. Så den automatisk sender en kopi til bogholderens mail?

Med venlig hilsen

Morten 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MOrtenP.

Aj, en smart idé.

Jeg har lige prøvet i adressefeltet at sætte ";" mellem 2 adresser, (f.eks. joergen.kirkegaard@datakons.dk;service@staticdata.com)  også med "," - det har du sikkert også selv. Det virkede ikke.

Et par work-arounds: Send den to gange til hver sin adresse. Send den til dig selv og forward til kunden med cc (eller bcc) til din bogholder(ske). Begge dele har du sikkert også regnet ud.

Men ellers er der jo support@dinero.dk. Hvis man ikke kan nu, kan de måske lægge det ind som et stort ønske fra os begge to :-)

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har også sendt til mig selv og forwarded, det burde bare kunne gøres nemmere?? Håber da Dinero læser det og det kommer med i fremtidige opdateringer. 

Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Dinero Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten og Jørgen 

I har begge ret. Det ville være en god funktion at have, og det er noget vi har på tegnebrættet. Selv om det lyder som en relativ simpel opgave, skal vi dog lige lave en løsning, så man i udsendelsesflowet kan se, hvem der har modtaget fakturaerne, om de er downloadet m.m.

Med andre vi er opmærksom på jeres ønske og klemmer funktionen ind, når der kommer tid. Vi har dog lige en masse andre smarte features som skal udvikles først :-)

Bedste hilsener 

Jonas

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt. Ville egentlig også bare høre om der var en funktion allerede nu, men det er der så ikke. Jeg glæder mig til den kommer. 

//Morten 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)