Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Renseri & vask god ide i krisetiden ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle sammen,

Jeg er kommet i kontakt med et lokalt lille renseri, som har lille omsætning. Det er næsten kun til at dække udgifter.
Renseriet er lokalt et sted i kbh, og jeg forventer ikke at det kan have flere lokale kunder.

Reneri-ejeren ønsker komme på kontanthjælp og ville derfor sælge det billigt til mig, 


Er det klogt, at købe et renseri, når folk ikke har mange penge mellem hænderne ?


NB: Jeg tænkt på køre selv til kunder og hente og brige deres tøj 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Motivation:
Er det klogt, at købe et renseri, når folk ikke har mange penge mellem hænderne ?

Jeg tror nu ikke det er det der er grunden til at renseriet ikke løber rundt.   nok nærmere dårlig beliggenhed, manglende markedsføring eller dårlig service.

Hørte en gang en renseri ejer udtale følgende:

I gode tider køber folk meget tøj - så der er en del der skal renses.   I dårlige tider passer folk bedre på deres tøj - så tøjet bliver renset oftere.

Pas på med at købe et gammel renseri der kan have forurenet både ejendom og evt grund.

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Beliggenhed er dårligt. Men jeg tænkte på måske prøve tilbyde folk i københavne afhentningsservice.

Der er store spillere i marked som gøre det.
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre, der har viden om emnet ?

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Åbenbart ikke
Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Fra  JustCleaners Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Ravn skriver, så har folk masser er tøj de vil have renset. 

Du skal sørge for, at markedsføre dig selv og skille dig lidt ud fra mængden.

Vi har i over et år med succes hentet og leveret rensetøj og vasketøj lige til døren for private og virksomheder i hele København. Min erfaring er, at de selvom vi har en langt mere fleksibel service, så trives de konventionelle renserier stadig.

Så uanset om du vælger at tilbyde afhentning og levering eller bare at have et stationært renseri, så kan det godt løbe rundt. Men det kræver, du får gjort opmærksom på dig selv f.eks. på facebook og google.

Mvh

Anders

JustCleaners

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)