Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsvogn!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Wagners Multi Service Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Pusler med at starte egn gesjæft og blive egen herre (uden sikkerhedsnet Indifferent ) og i den forbindelse rejser der sig en pokkers masse spørgsmål og meget af det kan man heldigvis finde nogenlunde svar på her på Amino.dk:-), selv om det ikke altid heeelt passer til lige MIT spørgsmål:-)

Jeg har et a la :"Du har et problem, ring og jeg fixer problem" firma i tankerne, så opgaverne kan være mange og på alle dagene i ugen, så......nu til spørgsmålet:

Hvilken type nummerplade skal jeg vælge? Jeg har jo brug for at kunne køre i weekender, da det er i det tidsrum jeg vil starte virksomheden i. Er det så smartest at vælge Papegøjeplader og skulle betale missundelsesafgift eller kan jeg vælge Guleplader, med fare for i tide og utide, at blive stoppet af "Carsten & Helge" og bevise, at jeg rent faktisk ER på arbejde????!

Hvis jeg leaser en firmabil til eks. 2.000 kr pr md, er det så ALLE 2.000 kr der kan trækkes fra som en udgift og hvad svarer det til i Netto kroner?

P.f.h tak

Jesper

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

det er et kompliceret spørgsmål som ikke besvares enkelt -. så du skal -. ud fra din helt konkret udfordring betale en revisor for et svar

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører også på alle tider af døgnet, da vi har døgnvagt.

Vi valgte papegøjepladerne, simpelthen fordi, at det var nemmest at administrerere og vi netop ikke risikerer at blive stoppet hver anden lørdag. Det kan godt være det er lidt dyrere, men det giver, for os ihvertfald, en stor frihed.

Natasha

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Wagners Multi Service Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John og Natasha,

Tak for Jeres svar:-)

Natasha - Ja, havde også tænkt tanken, at det bare var nemmere at betale......

Mh.

Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)