Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af skjorter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Vi har nu flere gange fået vareprøver hjem på skjorter, i håb om at starte vores eget mærke. De prøver vi har fået hjem har ikke levet op til vores standard, og heller ikke til det vi har beskrevet at ville have. Da vi ikke længere føler os trygge i de kinesiske rammer, vil vi høre om der er en af jer der har kendskab til en fornuftig leverandør af skjorter med private label.

På forhånd tak Big Smile

- Philip og co.

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip,

Det kommer helt an på hvad du søger mere specifikt. Kan du uddybe lidt omkring samlet antal, antal optioner, kvalitet og pris?

Lars

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip

Jeg er i Tyrkiet nu og vi har firmaet AlbedoBizz ApS som hjælper danske virksomheder med etablering og eksport, partnersøgning og samarbejde med produktionsvirksomheder og underleverandør arbejde i Tyrkiet. Tyrkiet er meget stærke indenfor tekstil og vi kan højst sandsynligt få dette klaret i den kvalitet som du ønsker. Kontakt mig på +45 25101616 eller mitat@albedobizz.dk. mvh Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Hvis du skriver din mail eller kontakter mig på cg@sirwear.dk - så uddyber jeg de efterspurgte faktorer derover.

På forhånd tak.

/Christopher (& Philip)

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et katalog du frit kan browse i og bestille vareprøver fra. Vi kan også sy jeres eget nakkelabel i, hvis i ønsker.

Hilsen Dennis

adi@adi-wear.com

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip

Jeg kan hjælpe :)

Jeg arbejder for en dansk tyrkisk virksomhed som bla. har  tøj produktion i istanbul. Vi producerer for en del danske brands samt tyske. Vi kan hjælpe dig med produktion af skjorter samt kontrol og forsendelse til DK. Derudover kan vi også hjælpe dig med knapper etiketter, sizelabels mv. 

Vi er et tyrkisk dansk team som har kontor i Istanbul hvor vi er klar til og hjælpe dig. 

Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ! Søger i eventuelt nogle dansk-tyrkisk talende medarbejdere ? :)

Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hairexdk

Måske du også kan hjælpe mig?

Hvordan får jeg kontakt med dig?

Med venlig hilsen

Tina

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

I kan prøve at skrive til Marc@risa.dk (www.pleasant.dk) får produceret tøj forskellige steder og kvaliteten er yderst tilfredsstillende.

Jeg tror Marc kan hjælpe jer.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)