Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

speditionsfirma når der handles med varer indenfor EU?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved godt det er ulovligt at drive virksomhed når man er under 18, det er dog stadig muligt når ens forældre er inde over det.
Men jeg har fået kontakt til virksomheden og venter på svar, og har modtaget et tilbud på dør til dør levering på 1050 DKK ekskl. moms, hvilket jeg syntes lige af meget for en pakke på 7 kg?

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du venter på svar fra leverandøren, hvordan kan du så have fået et tilbud på 1050 DKK ?? Vær ivrigt opmærksom på at fragtpriser udregnes ud vægt volumen forholdet så du bliver nødt til at kende pakkens volumen. 

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev til et shipping firma i Danmark og hørte om de havde kendskab til handle med den slags vare jeg har tænkt mig at forhandle, og heldigvis for mig havde de det, og så brugte han vel nogle cirka mål for det, tror jeg fik skrevet det forkert, de 1050 DKK ville være en standart pris for vare på den størrelse som HAN forventer leverancen ville være på.
Men godt du lige fik sagt vægt volumen, havde jeg glemt alt om!  -.-

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke du bliver ved med din pakke før du har fået en aftale i stand med din leverandør. Leverandøren har formodentlig nogle langt billigere fragtpriser end du kan skaffe.

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var faktisk fordi du selv skrev "Min personlige erfaring er det ofte kan betale sig at få en dansk speditør til at afhente godset i England" og derfor tjekkede jeg det, men har endelig fået fat på grossisten i England, og de har en aftale med DHL om fragten til en fornuftig pris, og de havde ikke noget problem med at ville handle med mig, når jeg kan fremvise et godkendt VAT-nummer.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

chri571p:
Det var faktisk fordi du selv skrev "Min personlige erfaring er det ofte kan betale sig at få en dansk speditør til at afhente godset i England

Det er helt korrekt men det er når der er tale om større mængder gods ( paller), er det mindre pakker forudsætter det at man har en god aftale med et pakkefirma.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)