Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit website/webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 18
Fra  GRABTHEWORLD Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

HIT ME! :-)

Giv mig høvl! :-)

www.grabtheworld.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danni 

Dejligt du får kommunikeret at du er klar på en ordenlig røvfuld :-) Så slem har jeg dog heller ikke tænkt mig at være... 

Generelt meget overskuelig og enkel, hvilket bestemt er positivt i denne sammenhæng. Det jeg hæfter mig allermest ved er at du slet ikke benytte din slider i salgsfremmende sammenhæng. Du bør helt sikkert bruge denne centrale placering i din webshop, til noget call to action af en art. Eventuelt en knap i midten af sliden, hvor der står "Se kollektion" eller lignende. 

Synes du bør overveje hvor vigtig din søgefunktion rent faktisk er. Den fylder visuelt meget i topbaren. Du kan eventuelt gøre den mere neutral i farve. 

Håber du kan bruge min feedback til noget konstruktivt :-) 

God aften. 

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

jeg er ikke specialt erfaren og selv lidt i gang med at stifte virksomhed. men den er meget flot og meget nem og finde rundt i!

det skal nok blive godt, held og lykke fra momo :)

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Superflot..! Godt med en blog.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danni

Først vil jeg nævne at jeres navn/logo er super cool, til den stil i har.

Jeg kan virkelig godt lide at webshoppen er enkel i sit udtryk og samtidig overskuelig og brugervenlig. 

Din kurv. Når jeg ”går” til kurven… super fed detalje at jeg kan se fragt omkostningerne så tidligt i ordre forløbet.

Når det er sagt, vil jeg lige komme med mine tanker (høvl) ….. og et par forslag til noget, jeg som kunde, kunne mangle.

Nyhedsbrev: Det ville være rart at modtage nyhedsbrev når der kommer nye varer, er udsalg eller lignende.

Gavekort: Som mor til to store drenge som altid ønsker sig penge eller gavekort til fødselsdag og jul.. ville det være oplagt at jeg kunne købe det. På den måde er i også sikre på at fødselsdagspengene og julegavepenge bliver brugt hos jer J

Søgefunktion: Fint at den ligger synlig i toppen. Når jeg eks. Søger på T-shirt… kommer alle jeres T-shirt op, men uden pris?? For at se prisen skal jeg trykke på den enkelte vare… det er ret irriterende. Ja.. jeg kan bare gå til shop funktionen og så er prisen der… men hvis jeg var gået ind på siden som alm. kunde, ville jeg måske ikke have opdaget det. Jeg har prøvet at søge på HUE… for at se om jeres Beanies kom frem.. og det gjorde de Smile … godt arbejde.. Yes

Når man trykker på Shop… kommer historien om SS14 – WORLD WAR KOLLEKTION. Dette skulle nærmere være under Om os, da det ikke er noget man kan købe.

Håber du kan bruge nogle af min høvl J

Jeg er selv i gang med min forretningsplan og skal inden længe have fundet en god udbyder til min webshop.. hvem har lavet jeres og hvad ”kører i på”?

Held og lykke med forretningen.. det kan da kun gå godt.

Ha en go aften.

Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danni,

Jeg synes også du skal have ros.

Dernæst kan du overveje at fjerne teksten "Der er ingen produkter i denne kollektion" som fx står under "Vision". Og en kontaktformular under "kontakt" kan også overvejes.

Og fedt logo, det er lækkert!

Held og lykke

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 18
Fra  GRABTHEWORLD Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for alt jeres "høvl" :-) Jeg har nu tilføjet gavekort til shoppen! endnu engang tak :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

FED SIDE! jeg kan godt li designet og opstillingen, også når man viser produkterne..

Der er stadig lidt oversættelse der mangler, fx på varer der er udsolgt står der "sold out"

godt du har et billede med de forskellige kort man kan betale med i bunden. 

Din slider kunne måske føre en ind på en bestemt side, produkt eller lignende. Noget call to action her. 

Synes måske højden i din header er en smule for meget. den fylder godt på en lille skærm. Jeg ville sænke den lidt i pixels.

Ellers en fed side, held oo lykke med det :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Og ville også tilføje en kontaktformular under kontakt.

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 18
Fra  GRABTHEWORLD Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak! :-) Har fået sat links ind i slideren :-) En kontakt formular skal jeg lige ha en programmør til,

så langt når mine evner ikke :D

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)