Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er handjob prostitution?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg vil bare gerne høre nærmere om noget lovgivning og regler angående noget som er på grænsen til prostitution.

Jeg tænker på at lave en service til sæddonorer, ved at skaffe nogen til at gøre "jobbet". Hun skulle så få løn for det, men ikke direkte. Jeg ved ikke om det gør nogen forskel, men jeg har tænkt mig at donere i hvert fald 10% af det samlede beløb. Jeg ved ikke endnu om kunden kommer til at få nogle penge eller bare handjobbet. Så det er et håndkøb for noget sperm. Pengene kommer så fra sædindustrierne.

Hvad synes i om ideen og ved i noget om lovgivningen omkring dette eller ved i måske hvem ellers Jeg kan skrive til?Kun seriøse indlæg tak.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det  kan jo næppe være tale om nogen form for prostitution. Nok snare en service ydelse af indenfor "doner industrien"

Men hvem skal betale for den ydelse når doneren får 300-600 kr pr. portion. Tvivler i øvrigt på at du kan få nogen til det job.   

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tjener så meget som en øre på det er der rufferi, og det er strafbart.

For ja, efter definitionen er prositiution salg af sexuelle ydelser, og her er ikke så megen skelen til hvilke. - det er lovligt at prostituere sig i danmark, men det er ikke lovligt at tjene på at andre gør det.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er der jo ikke tale om en seksuel ydelse.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg du vil få svært ved at overbevise en dommer om!

Prøv at søge definitionen på prostitution!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du jo så tro ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)