Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af fan merchandise

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger nogle producenter til diverse fan merchandise. Det er til en supporter klub i Danmark, og i første omgang er der tale om de pendler jeg har vedhæftet, dog med vores eget logo og design :)

Jeg kan fremsende en skitse over vores plan i tegning, dog er dette for at illustrere materiale samt udseende mere præcist visuelt.

Det ville ikke gøre noget hvis vi i samme omgang ville kunne få nogle prøver på tshirts med tryk også, da vi nok udvider i løbet af foråret også :)

Mange tak.

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med over 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og  professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på  leszek@filmfactory.pl

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan udvikle og producere diverse fan merchandise, ligesom på dit billede, i Polen. Det samme med T-shirts. 

Vi tilbyder udvikling af dine designs prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med den dansker under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere.

Kontakt: leszek@filmfactory.pl

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)